Det er helt sykt å være på bloggtopplisten!

Det har begynt å sige inn nå, hvor stort dette faktisk er! Jeg har ikke vært så opptatt av denne listen, og heller fokusert på innholdet i bloggen, jeg har prøvd å ha en rød tråd igjennom den hele, men nå er den oppe på en 39.plass, og den blir vist med bilde og ikke bare navnet på bloggen lenger. Jeg innser hvor stort dette faktisk er, at en slik type blogg når opp på disse listene. Jeg har lagt på denne listen siden jeg startet bloggen, og har holdt meg på den siden den gangen da. Denne bloggen handler bare om å overleve i samfunnet når man har utfordringer som gjør det vanskelig å smelte inn, den handler om min kamp og bare mine egne meninger, og det føles helt vilt at så mange ønsker å lære mer om lille meg.

Jeg er priviligert, jeg har funnet løsningen min på alle disse tankene som hoper seg opp, og kan bli skadelige, jeg får silt ut alt før det blir problemer. Igjennom bloggen får jeg selv reflektert over de problemene jeg står ovenfor, og de virker ikke så altoppslukende lenger, jeg føler jeg klarer å plukke dem fra hverandre og finne utveier, uten at det skaper full kaos. Jeg føler meg priviligert som har så mange mennesker som heier på meg! Både fjerne og nære, og jeg stifter masse nye bekjentskaper. Jeg får lære om andres liv, og ofte kommer mennesker til meg for råd og støtte i en vanskelig tid. Jeg har en viktig plass i samfunnet, og jeg tar dette ansvaret veldig alvorlig, og tenker hele tiden igjennom hva jeg gjør. 

Bloggen har blitt min utvei ifra fengselet jeg følte jeg levde i før, der ingen av mine meninger fikk komme ut, og jeg var lukket som menneske, jeg gikk og bar på alt aleine, og åpnet meg ikke en gang for mine nærmeste. Jeg har funnet en vei utav løgnene mine, mest av alt for meg selv. Åpenheten og ærligheten er det eneste som fungerer for meg, jeg er en misbruker, så når jeg først startet å lyge, er veien kort tilbake til livet jeg har lagt bak meg. Jeg kommer aldri til å glemme hvem jeg var, men nå prøver jeg å gjøre en forbedret utgave av meg selv, det høres helt latterlig ut, men jeg ønsker å gjøre opp for meg, og utgjøre en forskjell for andre. 

Nå må jeg bytte bloggnavnet mitt og det fører til mye usikkerhet, og jeg er redd jeg mister en del lesere som ikke finner frem lenger, men jeg satser på at dette hinderet også skal overkommes, og at jeg kommer styrket utav det. Jeg har brukt uendelig med tid på denne bloggen, og det er mer jobb enn det ser ut, så jeg satser på at den ennå holder seg på denne topplisten. Det er heeeeelt sykt! Tenk lille meg, med DEN fortiden er på listen over mest leste bloggere i hele Norge! Juhuuuuu

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg