Fyllesjuk søndag og fint vær

Reklame | Ellos.no

Jessda! Søndagen er her og sola skinner som aldri før. Kroppen og hodet verker i kor og jeg våknet opp og måtte igjen tenke meg om hva som skjedde i går før jeg innsåg at jeg fortsatt ikke har drukket en dråpe alkohyl på 235 dager! Denne uka og hele helgen har vært en eneste fest, med både to bursdager og ut både Fredag og ikke minst Lørdag, så det er ikke rart at alt føles som en eneste storfest rundt meg. Men i dag må jeg virkelig fokusere og sette meg ned med denne forbanna teorien! I morgen kommer dem og skal skifte alle vinduene her, og jeg finnes ikke klar! 

Jeg visste det ville bli hektisk fremover og spådde en vill måned med masse å gjøre, men nå føler jeg tingene kommer kastet på meg selvom jeg har visst om dem lenge. Jeg er på randen til panikk og håper jeg er forberedt på alle disse tingene som kommer nå.

Det er bare å holde tunga beint i munnen og hoppe i det! <3

Twist & Tango//Ellos//Jacqueline de Yong//Jacqueline de Yong//Jacqueline de Yong//La Redoute

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg