Norges vakreste sandstrand <3 jeg har overlevd denne helgen fra helvetet.

Det er Søndag og solen steiker inn vinduene her og det kribler litt ekstra i kroppen på slike dager. Man blir litt mer rastløs og får litt mer denne piffen jeg lenge har vært uten. Man får lyst å gjøre ting, komme seg ut og det er det jeg har planer om i dag! På slike dager er det ikke lovlig å bli sittende inne og det passer meg helt utmerket. Etter denne helgen med opp og nedturer, så føler jeg meg nesten litt fyllesjuk, litt tom i toppen og ting går litt tregere enn normalt, men det er ikke rart når jeg er på fest hver eneste natt og drømmer de merkeligste drømmer. Jeg har kjørt ut boller til folket, og har vært på refiksanden ilag med min kjære og mamma <3 det var hærlig å kjenne sanden mellom tærne igjen, og det ga mersmak! Så vi har planer om å ta med oss alt vi trenger en dag, og bare være der ute sammen, og legge alle telefoner ifra oss og bare nyte dagen. Jeg hadde glemt hvor deilig det var å være der ute, da jeg bare har kjørt forbi i farten, det er noe helt annet å være der på den store sanden og bare kjenne på følelsen.

Det er merkelig for meg at dagene kan være så varierende, og jeg er nesten på vakt når jeg våkner. Jeg kjenner på meg hva dag det vil bli og man står litt på vent. I dag har vi vært på flere besøk og jeg kjenner hvor godt det er å være sosial, dog på avstand. Det er så lenge siden det har vært greit å omgåes og med min sosiale angst så må jeg ha trening til dagen for å holde den på avstand. Jeg er så glad jeg overlevde denne helgen uten sprekk, og er så takknemlig for alle som støtter meg når det først gjelder! Ingenting er som å føle at man har mennesker rundt seg som faktisk bryr seg om meg, og det gjør meg så sinnsykt mye sterkere.

Jeg håper dette bare var ett engangstilfelle men den logiske delen av meg sier at dette bare var en av rundene jeg har i vente. Så lenge jeg klarer å være rasjonell på dagene der alt går imot, har jeg faktisk en god tjangse til å faktisk klare dette her. Alle de usikkerhetene jeg har inni meg er vondt å gå og bære på aleine, og det er godt å tømme seg før dem vokser seg store som fjell. Fremover blir det bare å ta en dag av gangen og satse på at jeg blir sterkere og sterkere <3 jeg våger meg selv å gi meg selv en klapp på skulderen for godkjent igjennomføring av denne helgen, og jeg satser på at alt ikke skal være så tungt fremover for oss. Jeg har alle forutsetninger for å klare det, men det er alltid noe som mangler, og jeg må fylle opp dette tomrommet alkoholen har etterlatt seg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg