Null tro på meg selv

Reklame | Ellos.no

Jeg sitter her og går igjennom test på test og har ikke fått en eneste bestått, og spørsmålene er så kompliserte at jeg ikke føler jeg kan en dritt! Jeg føler spørsmålene lurer meg, og at ting jeg mener er riktig svar ikke er det, og jeg gruer meg til den store eksamen. Jeg fatter ikke hvorfor dem skal gjøre det så komplisert, men jeg forstår jo at dem ønsker at bare dem som kan stoffet består. Men dette virker helt vilt. Jeg kan jo dette stoffet men på prøvene så viser ikke akkurat dette når jeg stryker på så mange tester. Jeg ser på gru på å ta denne prøven på biltilsynet og håper på mye flax, for det er det eneste som kan redde meg. Jeg har ikke vært så nærvøs siden jeg tok eksamen på almenn påbygg for flere år siden. Jeg har alltid elsket denne spenningen før eksamen og likte litt denne torturen, og jeg savner skolen og dette med å prestere, men akkurat nå fatter jeg det ikke. Hvem liker vell å være overnærvøs og kvalm på samme tid. 

Jeg har MASSE jobb foran meg og føler jeg ikke duger til noe som helst her jeg sitter. Av og til hjelper det bare å spy ut denne ederen og gallen jeg har innvendig for så å prøve igjen, og jeg gir meg ikke på dette. Jeg har hørt mange si at dem har strøket mange ganger før dem har klart den, men jeg har ett problem! Fra September så kommer de nye prøvene og dem er dobbelt så vanskelige, så jeg må klare det denne måneden her, ellers er jeg fuckd. Jeg har beregnet litt og med litt flax rekker jeg 2 forsøk denne måneden. 

Troen på meg selv er med andre ord helt i kjelleren og jeg gruer meg enormt! Det eneste jeg kan gjøre er å teste meg ihjel på nettet de neste dagene, oppi oppussing og masse annet som skjer. Jeg gir meg ikke før lappen er i hånden!

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg