Vestlandsnaturen slår absolutt alt!

Reklame | Ellos.no

Jeg skulle bare sitte inne i dag og lese teori, og fikse før huset blir fylt opp med mennesker som skal skifte alle vinduene her, men jeg bare måtte ha meg en tur i dag også! Vi har vært på Bryggja på Søndagsåpen butikk, vært oppe på utkikksposten i Måløy og på refviksanden som er kåret til Norges vakreste sandstrand, og alle disse vakre stedene er bare en liten tur i bil til :)! Det er noe med at når det er pent vær så er det fint overalt, men jeg tror Vestlandet slår absolutt alt jeg har sett i mitt liv, og jeg kjenner at jeg får påfyll av energi og pågangsmot når jeg ser ett vakkert sted, eller oppdager noe jeg ikke har lagt merke til før. Jeg kjenner en rus i naturen og opplevelsene den gir meg. Så nå har jeg fått påfyll og jeg håper dette pusher meg fremover når det kommer til teorien! 

Alt må flyttes bort fra vinduene og jeg må dekke til tingene jeg er redd for her, så det står ikke på lite arbeidsoppgaver, og nå føler jeg at jeg velger absolutt alt foran å sette meg ned med desse hersens testene jeg stryker på hele tiden. Jeg kunne ønske jeg kunne belme innpå med Redbull men jeg har lovet meg selv å kutte strengt ned på dette. Send meg masse gode vibber da folkens!

Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg