Vil jeg en dag angre på åpenheten på denne bloggen?

Reklame | Ideal of Sweden

Såå mange ganger har jeg fått det samme spørsmålet, og det eneste svaret er nei, enkelt og greit. Jeg kan forstå at noen ikke klarer å sette seg inni dette, men min situasjon er langt ifra normal, og jeg har ting på samvittigheten som er langt mer alvorlig en å blottlegge seg på åpen blogg. Da skal jeg heller drite meg litt ut, og fortelle ting som kan være flaut å høre igjen om mange år frem i tid,  men da har jeg iallefall vært ærlig med både alle andre rundt meg, og ikke minst meg selv.

Det er så mange store alvorlige ting jeg angrer på i livet, så mange ting jeg kunne vært foruten, og ikke minst så mange ting jeg burde ha sagt, denne gangen vet jeg at jeg iallefall ikke kommer til å angre på noe jeg ikke har fått sagt, og ser på bloggingen min som en slags tømming, jeg sprer sannheten om meg selv ut på en nettside, slik at alle kan lese om hvor fuckd up jeg er, og aner dere hvor mye tilgivelse jeg har fått etter jeg startet? Aner dere hvor mange muligheter som har åpnet seg for meg som aldri har hatt muligheten til noe som helst? Aner dere hvor god samvittighet jeg sitter med når jeg får lov å være ærlig og åpen? Det er som om byrder som har vært på skuldrene mine, og dratt meg ned i så mange år bare letter, og jeg føler meg fri. 

Bloggen har blitt min portal, der jeg får ut meningene mine, knuser traumene mine og går videre, bloggen har blitt min redning ifra meg selv vil jeg si, for nå sitter jeg ikke med disse ødeleggende tankene som etser bort sjelen min, nå konfronterer jeg alt jeg føler på, setter det til veggs og ser meg aldri tilbake. Jeg føler jeg har skapt en blogg som viser hvor lang og brutal denne veien mot rusfriheten er, men den viser også hvor fantastisk deilig den kan være. Jeg har ofte mange dårlige dager på rad, men så kommer solen, og små ting gjør livet lysere, ofte sitter jeg her og sliter med indre uro og det som ville blitt angst, om jeg ikke fikk utløp for stresset igjennom deling. 

Å gå ifra å aldri åpne seg til noen som helst, ikke en gang mennesker ifra systemet som har hatt meg som klient i 10år har kommet under huden på meg, å gå ifra dette til å være fullstendig åpen, har vært den største velsignelsen i mitt liv. Jeg tror ikke jeg hadde klart meg uten, jeg tror jeg hadde blitt hjemsøkt av angsten, og alle disse negative tankene jeg før satt aleine med, det ville ført til full sprekk igjen, og ensomheten som jeg alltid følte på før ville være en del av livet videre. 

Jeg tenker at åpenhet er bedre en fengsel, jeg tenker at når jeg forteller min historie, vil det være enklere for andre og også gjøre det, jeg er fast bestemt på at jeg kan gjøre en forskjell, fordi jeg har klart det, og da klarer alle det. 

Ja til åpenhet! Og ja til å knuse tabuene som ligger rundt dette med åpenhet om problemer i livet, for vi alle kan plutselig stå ovenfor store kriser, og det skal ikke være flaut og si at man sliter litt her i livet!

 

 

https://dipi.io/t/OiTGitzX

Plutselig dukket det opp en Mail der Ideal of Sweden ga meg en rabattkode til deres shoppingside! IDEALxAW20  

Denne rabattkoden fører dere inn når dere shopper på denne siden, som gir dere 15% rabatt på sending av varene! Jeg fant masse kult både til mobil, og mange vesker som falt i smak, ENJOY! 

 

Meld dere gjerne inni Facebookgruppen min! Tilbaketillivet ! Der poster jeg alle nye innlegg, og det er enkelt å følge med på denne karusellen av ett liv jeg lever. Love u all.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg