Årets julegaver unnagjort på en litt anderledes lørdag

Jeg og min kjære har brukt kvelden til å pakke inn massevis av julegaver og de siste julegavene for i år! Vi er tidlig ute, og det er første gang for begge to at vi handler gaver til andre enn dem vi feirer jul sammen med, og vi har mange «førstegang» sammen! Dette må være det beste med førjulstiden, at denne gangen har jeg noen å gjøre disse tingene sammen med, og vi får disse opplevelsene som er helt ordinære og vanlige for andre, men for oss er det en spesiell tid! Alt er nytt og spennende, og vi tar disse tingene på strak arm! Jeg må ærlig innrømme at det beste med det hele var og få tilbake kontoret mitt, som til nå har vært overfylt med gaver som ventet på innpakking! Jeg makter ikke slike uferdige oppgaver som bare står og venter, så nå er jeg fornøgd og kan begynne å ta kjøkkenet tilbake.

Vi har tatt oss en runde rundt med gaver og har ellers bare tatt helt helg her i heimen! Jeg har fått igjen varmen etter å ha stått på stand i noen timer i dag, og har en godfølelse inni meg. Jeg trivest best når jeg kan være aktiv, men innser mine egne begrensinger og tar nå hensyn til dem isteden for å kjøre meg helt ut. Det er på tide at jeg innfinner meg med at ryggen er knekt og at jeg er full i metall, det vil begrense meg når det er kulde ute, og selvom jeg har blitt advart mot dette så kommer det hver dag som kastet på meg og helt utav det blå. Jeg selv våkner hver dag med ulik form, en dag kan jeg hoppe utav sengen og en annen bruker jeg lang tid og må jekke meg oppav sengen omtrent, jeg er glad jeg ikke har forpliktelser som er hugd ned i stein og har en fleksibel hverdag jeg kan styre selv.

Jeg tok meg selv i å kjenne litt på julegleden i dag, da det ble skrudd på julemusikk på markedet vi arrangerte. Jeg tok meg selv i å nynne på julesanger og kjenne den gleden i sjelen, før kulden tok meg og jeg måtte gi tapt :). Jeg er veldig fornøgd med dagen så langt, og ser frem til å nyte resten av helgen sammen med min kjære som setter ekstra pris på noen fridager. Ellers ville jeg ha tvunget han med meg på markedet i dag, men helgene er hans nå, til å hente seg innigjen og gjøre de tingene han ellers ikke får gjort i ukene. Vi har det hektisk vi to, det går liksom i ett sett, og å ta seg tid til å lande er viktig i våres situasjon! Vi nyter hvert sekund i denne tilværelsen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg