Coronaen var en test på styrken våres, og vi bestod testen <3

Reklame | Ellos.no

I dag har alt bare toppet seg her i stua mi som bare blir mindre og mindre, latskapen har virkelig tatt sin rett her, og jeg har ikke gjort noe som helst annet enn å ligge her i stua og sett tv hele dagen, og det er ingenting annet i verden jeg hater mer enn å si akkurat det. Jeg kunne ønske jeg kunne lagt ut bilder av alt vi har funnet på i dag og av spennende opplevelser, men det mest spennende som har skjedd her i dag er at jeg har klart å hentet meg mat og returnert i samme stilling på sofaen igjen. Vi begge har samme formen her, og null tiltak i noen av oss, og det begynner å bli ganske så kjedelige omstendigheter her. Vi begge er mennesker som liker å være aktive og være i aktivitet, men etter jeg kuttet steoridene har vi bare blitt noen latsabber som egentlig ikke orker noe som helst annet enn det vi har gjort i dag.

Jeg krysser alt jeg har for at dette er denne coronadvalen som henger i oss, og som vil forsvinne når ting normaliserer seg igjen! For det er ikke slik min hverdag skal se ut. Jeg føler meg fortsatt tung og har en rygg som gir meg problemer i varierende grad for hver dag som går, og jeg har ikke gått ned en eneste kilo siden jeg kuttet steoridene som ga meg 25kg ekstra på kroppen! Det er helt sykt med disse bivirkningene! 25kg på knappe 2 mnd er ikke noe å anbefale noen, og jeg trodde dette ville begynne å gå bort igjen kjappere enn det gjør. Det er mange uker siden legen min fortalte at det ville gå 3 uker, så var jeg tilbake til normalen nemlig, og det stemte iallefall ikke! Jeg savner steoridene på merkelig vis, siden dem ga meg noe vanvittig med overskudd og energi, såpass mye at jeg slet ut alle som var rundt meg, og jeg tenker at noe ekstra energi nå hadde vært veldig greit og ha! For nå har jeg ingen tiltakslyst og blir utslitt av den minste ting. Jeg hadde håpt på at jeg fikk resultatene i dag fra prøvene jeg tok i går, men har ikke fått noen telefoner i dag. Jeg satser på at jeg får dem i morgen, og jeg håper at jeg får noen svar på hvorfor jeg er så utslitt for tiden. Før jeg oppdaget blodsykdommen var det akkurat disse symtomene jeg hadde og dermed blir jeg bekymret når jeg oppdager faresignalene. Jeg satser på at jeg bare er lat av natur akkurat nå, og at det ikke er sykdommen som har komt tilbake med større styrke! Jeg orker ikke enda en runde med blodpåfylling og blodplater som går opp og ned i rekordfart. Man føler seg aldri trygg når man har en slik sykdom, og det er ingenting man kan se på utsiden, så jeg ser frisk ut men er ikke det innvendig. Det er lettere å forholde seg til en sykdom man kan se, for når man ikke kan se den er det vanskeligere å kontrollere den. Jeg er glad jeg blir sjekket flittig og at jeg blir tatt på alvor 🙂 jeg er i trygge hender, og satser på svar i morgen 🙂

På slike dager som dette er jeg glad vi har de fleste apper og cromecast så vi kan se serier og aldri gå tom for noe å se på tv-en. Det regner ute, så det er lite fristende å være ute også på slike dager, og denne sofaen og dvalen har nok en gang overtatt kroppene våres, og vi orker ingenting. Jeg gleder meg noe vanvittig til verden starter opp igjen, så man blir tvunget til å komme igang, for jeg klarer det tydeligvis ikke selv. Jeg savner det sosiale spesielt, jeg med den sosiale angsten har ingen fordeler akkurat nå, når man ikke skal være sosial av seg og holde seg for seg selv. Det er ingen god kost for denne sosiale angsten som allerede etter ett par dager begynner å bygge seg opp. Sosial trening er jeg avhengig av, og det er jeg sikkert hele livet mitt. Det må jobbes konstant med, og man blir aldri ferdig med den. Jeg vet akkurat hvor jeg har den henne, og jeg vet akkurat hva som skal til for å få den til å forsvinne, og kuren er faktisk å være sosial, mest mulig. Jeg gleder meg til å komme meg ut i det sosiale livet igjen, klemme mennesker og leve som normalt med de rutinene vi hadde bygd oss opp. Jeg ser på denne dvalen som en stor test, for den kom akkurat i den kritiske perioden i russtoppen våres, akkurat når vi hadde det største behovet for alle rundt oss, akkurat når vi skulle jobbe med dette, Ble alt satt på vent, som en test av styrken våres, og vi har klart oss veldig bra! Jeg tror ikke på tilfeldigheter, og jeg tenker at alt har en mening, og det var dette som var meningen. Vi skulle bli satt skikkelig på prøve for å bli så sterke som vi har blitt, og vi skulle få alt på en gang når vi først ville prøve oss 🙂 og vi har enda til gode å kjenne på reelt russug 🙂 jeg tenker vi har bestått den største testen, og vi er klare for nye i fremtiden våres sammen <3

Det er klart ting ikke skal være enkelt når man kutter noe som har betydd så mye og påvirket så mye i livet, det skal ikke bare være lett, og denne dvalen har vel egentlig bare gjort alt enda større og værre. Det har vært litt klaging, men det tenker jeg er innafor! Og det har blitt mange tårer og smerter og alt i ett sannasurium! Men herrelighet vi har kommet langt på reisen allerede, og det er ikke mange månedene siden vi tok våres livs største valg. Dette er bare starten på noe jeg tror blir en helt fantastisk fremtid <3 jeg skal gjøre alt i min makt for å gjøre den det, fantastisk.

Adidas Shoes//Adidas Shoes//Adidas Shoes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg