De små gleder blir jævlig viktige på slike dager som dette!

Nå er jeg i ekstase, ja det er rett før jeg hopper i taket og jubler! Sånn ellers ville jeg fått denne følelsen om jeg hadde sittet uten øl en halv dag, og sikkert en Søndag da alt var stengt, og jeg fikk 2 seksere med iskald Tuborg servert når tørsten var så størst og fyllesjuka ifra i går var rett rundt hjørnet i det slitne hodet mitt, men i dag får jeg denne følelsen over meg som er helt orgasmisk og hærlig! Det som gir meg denne følelsen er det enkleste i verden akkurat nå, nemlig en liten kjøretur! Herrelighet for en GLEDE! Det er overhode ikke mye som skal til når man trenger noen små lysglimt, og dette sier litt om hvor enkel hjernen fungerer! Bare håpet om å få kjørt seg en tur i dag gir meg så sinnsykt lykkefølelse, og en skulle tro man hadde vunnet i Lotto, og jeg er sikker på at jeg er gladere nå enn om jeg hadde det, for penger betyr ikke en dritt for meg, så lenge jeg har til det jeg trenger 🙂 penger betyr bare noe når man ikke har dem, og så lenge jeg får betalt mine regninger og har mat i kjøleskapet så klarer jeg meg lenge! Materielle ting også betyr ikke en skitt for meg, men jeg har ett behov for å ha orden rundt meg, det er menneskene som jeg fyller denne leiligheten med som er viktig, de små samtalene der jeg faktisk lytter til andre mennesker som betyr noe, for jeg har vært en ELENDIG lytter før og faktisk ikke brydd meg særlig om noenting. Så nå når jeg bryr meg så mye, så får jeg med meg alle historiene og tar dem med meg på ferden videre, og jeg blir mektig glad i alle jeg møter <3 jeg har masse kjærlighet å gi og ett hjerte som har plass til samtlige som er mottagelige for meg, også tåler jeg å ikke bli likt også 🙂 for det har jeg opplevd litt mange ganger før ;). Jeg tåler en støyt, det har jeg vell bevist for alle og enhver og gir meg aldri på tap!

Disse små gledene som gir meg disse kickene er jeg avhengig av, og trenger for tiden! Det kan bli kjedelig å sitte innelåst i denne firkanten av ett hus, og stua blir mindre og mindre når man bare har en person å forholde seg til. Så når jeg endelig øyner håp for å slippe ut i det fri, så kunne jeg ønske at dere var inni meg og fikk oppleve denne rusen som livet gir meg! Jeg tviler veldig stort på at dere der ute føler på samme gleden av en liten kjøretur som meg 🙂 da tror jeg livet deres hadde blitt veldig travelt om dere fikk samme kickene av disse normalitetene som overhode ikke er min typ normal, men jeg er på vei! Jeg er på vei mot å bli normal, både her og der, men jeg håper ikke jeg mister min sans for humor på veien, for da vet jeg ikke hva jeg gjør med meg selv, den settes stor pris på! Iallefall når man har så mange plager som meg. Jeg føler meg nesten som en hypokonder, men legebrevene viser at dette ikke er innbilling.

Nå kjør vi! Adios amigos! <3 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg