Det er fint her på toppen

Nå ligger jeg stabilt på denne listen og i går begynte jeg å tenke over hvor stort dette faktisk er, og det er flere tusenvis av bloggere der ute som har aktive blogger og ikke når oppå denne listen, og nå har jeg fått lov å ligge der siden jeg startet bloggen min. Man blir mer bevisst på sin egen rolle når man ser at lesertallene stiger og ikke minst alle disse som kommer igjen og igjen og leser bloggen hver eneste dag <3 

På en annen måte kan jeg ikke bli for bevisst på hva jeg deler, for da ender jeg opp med å skrive innleggene for så og slette dem, og når jeg blir begrenset på den måten blir det vanskelig for meg å lage innlegg jeg kan stå inne for. Jeg foretrekker når jeg bare kan sitte her og la ordene flyte ut! Jeg legger ikke noe mer i det, men er veldig stolt over å ha en såpass stor blogg, som virker å fenge ikke bare dem som kjenner meg personlig men også mennesker som aldri har sett eller hørt ifra meg før. 

Fortsettelsen, og alle disse mulighetene som popper opp gjør at jeg bare får enda mer motivasjon til å dele åpent og ærlig, og så lenge jeg har familien min med på laget og ikke bruker denne bloggen til å ta noen, så føler jeg er innafor! Livet er ingen dans på roser, og utfordringene kommer som kastet på meg hele veien, poenget mitt er at jeg klarer å stå i det, noe jeg aldri før har gjort. For meg er det viktig å være bevisst på meg selv, og alle disse beslutningene jeg tar igjennom hverdagen, slik at jeg på en sunn og trygg måte får meg igjennom dette livet, uten å leve med dette konstante russuget. For meg handler det rett og slett om å leve hver eneste dag til det fulle, og slippe å gå på vent og bare vente på at det skal gå i nedoverbakke igjen, som det alltid før har gjort.

Jeg merker hvor mye jeg vokser på å dele, uten filter.. jeg blir ufattelig godt kjent med meg selv og til det kjedelige ser jeg hvordan jeg fungerer. På denne måten føler jeg at jeg har en større kontroll denne gangen, fordi jeg kjenner farene før dem kleiser i ansiktet mitt, og kan forberede meg og gjøre meg klar! Akkurat nå er jeg med godt mot, og tenker at det ikke finnes en eneste ting i verden som ville pushet meg utpå kanten og fått meg til å sprekke, jeg føler meg 100% sikker på valget mitt, men fremtiden kan man aldri forutse 🙂 

Så lenge jeg har dere, så lenge jeg har familien min, barna mine, vennene mine og alle disse tingene som hindrer meg i å tenke i de baner om å gå tilbake til livet jeg hadde før, så tror jeg at jeg klarer meg langt, og det hadde jeg aldri trodd jeg ville komme til å si… jeg var jenta uten håp, og nå ser alt så lyst og godt ut, det finnes ingenting her i verden jeg og min kjære ikke kan takle, så lenge vi står sammen, og denne helgen har bare knytt oss enda sterkere sammen <3 jeg er på ekte glad i hjertet, og så ufattelig motivert til å jobbe hardere for dem som fortjener det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg