Det er Fredag og det er tid for fest! <3

Da er dagen her! Den jeg har ventet på! Vi skal på fest for første gang siden jeg kuttet drikking i Desember. Vi skal være sammen med mennesker som har de samme problemene som oss, og vi får møte masse nye mennesker, noe som er godt for min sosiale trening! Det blir også godt å komme seg litt bort, da det er lenge siden jeg har vært andre plasser enn Måløy, selvom det også er fint her 🙂 jeg gleder meg til å kjøre og jeg gleder meg til denne sammenkomsten! Det er første gang siden jeg ble en del av denne gruppa at jeg faktisk møter flere av dem.

Det kribler i kroppen og jeg er spenn klar for denne deilige Fredagen med venner og sosialt samvær <3 vi har lang kjøretur, så jeg satser på god musikk og masse skravling, for forventningene er på topp, det er iallefall sikkert! Jeg har mye å glede meg til denne helgen her! Jeg og pappa skal fly helikopter i morgen for å feire at han er frisk og min edruelighet, helt i våres stil!

Været har vært og er helt fantastisk, og man kan ikke annet enn å være i godt humør av dette <3 aldri i verden hadde jeg trodd at jeg kunne bli så lykkelig uten rusen min. Hele livet er forandret og jeg har fått så mange nye mennesker inni livet. Før har jeg hatt en knippe mennesker, og har vært i det samme miljøet over mange år, så det er godt å utvide horisonten litt og bli kjent med nye ansikt. Jeg har levd storeparten av livet mitt med ett sterkt ønske om å dø, og nå er det eneste jeg ønsker er å leve til det fulle. Det føles godt å være meg, og jeg tør å være meg selv uten rusen min. Ha en god helg kjære lesere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg