Det er fredag! Og jeg føler meg litt bedre

Reklame | Aimin.no

I dag er det første gang på lenge jeg føler meg litt mer normal i hodet og jeg føler jeg fungerer litt! Vi har vært til Eid og handlet, og har kjøpt oss to nye fisker til akvariet våres <3 vi måtte gi bort to av de andre vi kjøpte sist gang, fordi dem mobbet den ene fisken og jeg ikke orket å se på det dagen lang. Nå har vi kjøpt to hofisker og håper det går bedre denne gangen! Vi gjør oss klar for helgen, og jeg tenker det er helt ok å utsette både det ene og andre som jeg egentlig skulle gjøre i dag. Jeg må fokusere mer på det jeg faktisk får gjort og ikke alt annet. Fokuset på ting man ikke kan gjøre noe med er bare å fjerne ellers faller man fort nedover kneika, og det er ikke lett å komme seg ovenpå. Når man ikke føler man strekker til er det fort gjort å bli negativiteten selv, og det prøver jeg å unngå for alt det er verdt! Livet er rett og slett for kort, og jeg ønsker å gjøre mest mulig utav denne rusfriheten jeg opplever nå. Det er prestisje og klare å holde seg rusfri så lenge som jeg har gjort, og nå må jeg bare lære meg å være stolt over det. Helgene som før bestod i øl og mere øl, består nå av brus og tv serier, lange bilturer og tid til hverandre her i heimen, og jeg velger dette i steden for livet før alle dager i uka! Ikke våkner jeg fyllesjuk og skamfull heller lenger og med mye mye mindre angst enn før. Litt etter litt blir dette den hverdagen jeg ønsker meg, og har ønsket meg hele livet. Jeg har nå fylt livet mitt med så mange grunner til å velge å kjempe videre i samme rute, at det nå er enkelt å hver eneste dag velge dette livet. Det er synd jeg ikke har hatt dette tankesettet hele livet, da det hadde vært så utrolig mye lettere for meg. Men bedre sent enn aldri? 

Denne pandemien kunne nok ikke kommet på værre tidspunkt for oss som var i startgropen og akkurat hadde endret livet våres drastisk, men på en annen måte var det greit å virkelig bli satt på prøve så tidlig i forløpet. Jeg for min egen del fikk bevist for meg selv at jeg virkelig mener noe med dette, og jeg tror jeg faktisk kommer til å klare dette her, ellers hadde jeg nok sprukket for lenge siden. Det er ikke enkelt når alt står stilt rundt en, og det værste er jo å bli aleine når man akkurat har kuttet rusen. Helst skal det skje masse rundt en, så en ikke har tid til å tenke på rusen, men for oss har vi fått all tid i verden til å kjede oss og virkelig måtte kjenne på alle disse følelsene og triggerene rundt oss. Det har ofte vært enklere for meg å hoppe tilbake og drikke øl, bare bli som før og ikke eie skam, leve det livet jeg har vært vant med å leve, men jeg har valgt hver eneste gang og fortsette, og nå må jeg lære meg og faktisk være stolt over det, for det er ikke mange som faktisk klarer det jeg gjør nå, og det krever jævli masse av meg hver eneste dag og finne meningen med alt. 

Akkurat nå føler jeg meg motarbeidet siden jeg ikke får delt denne bloggen, og jeg føler at noe jeg virkelig mener er viktig å få ut ikke kommer ut til dem som hadde hatt godt av å lese en slik blogg som dette. Jeg føler jeg blottlegger sjelen min i hvert eneste innlegg, og når jeg ikke får lov å dele den fordi noen mener det er spam irriterer dritten av meg. Jeg håper jeg snart får lov å dele dette som har blitt så viktig for meg, og jeg håper noen der ute ser nytten i denne bloggen. Jeg velger å også dele når ting er helt ræva, og ikke bare når ting er rosenrødt! Jeg ønsker at denne bloggen skal være ekte på alle måter, og jeg blir så glad når jeg når ut til dem som sliter også og kan kjenne seg igjen i det jeg skriver.

Jeg kommer aldri til å gi meg, det ligger ikke i min natur 😉 ha en god helg alle sammen <3 del gjerne denne bloggen så jeg når ut til flest mulige! Love u all

Jeg fant noen treningsbukser fra aimin som selger massevis av klær til trening! Anbefales 😉 

Concrete Bloom Mini Tights//Black Stripe Tights//Navy Melange Signature Tights//Black Stripe Reflective Tights

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg