DETTE kaller jeg virkelig helg!

Reklame | Ellos

Denne helgen her har både bestått i avslapning god mat og masse aktiviteter så den må jo kalles en veldig god helg her i heimen! Nå har vi vært på farten i hele dag og styra på, så nå har vi bunkret oss i sofaen foran tv-en og har spist deilig mat. Det er ingen quiz denne helgen, men jeg tok igjen ved å vinne 1,22kr på Primetime som er en direkte quiz for hele Norge 🙂 alle monner drar sier dem, og det var veldig morro å vinne for første gang siden jeg startet å være med på dette. Små barn og gleder vettu.

Jeg satser på at energinivået våres er på topp i morgen og at vi får styra i huset våres isteden for å kjøre bil i hele morgen, for det trengst! Men akkurat nå bare nyter jeg denne kvelden sammen med verdens beste kjæreste <3 livet er forunderlig

 

Jeg har funnet en kolleksjon på Ellos som jeg falt helt pladask for, og dem har masse mer! Sjekk ut da vell 🙂

ECCO//Only//Odd Molly//Vero Moda//Vero Moda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg