Du vestland vestland <3 dette er min rus

Reklame | Ellos.no

På slike dager er det godt å være vestlening og få nyte av disse utsiktene her! Vi kan smykke oss i naturen våres og det er helt hærlig og ha bil dette året her så vi får oppleve dette daglig! Det er dette som er min rus nå, disse opplevelsene jeg får igjennom å kjøre rundt og oppdage nye ting på plassen jeg bor på 🙂 det er store avstander og det er steder jeg ikke har fått gleden av å være så mye, da vi aldri har hatt bil tilgjengelig og jeg har heller ikke vært i stand til å kjøre!

For noen blir man vant med dette og ikke legger merke til det lenger fordi vi har det rundt oss daglig, men jeg klarer aldri å bli vant med dette og får samme rusfølelsen hver eneste gang jeg oppdager noe nydelig <3 adrenalinet bare pumper i kroppen og jeg føler en lykke det er vanskelig å forklare dere, den må bare oppleves. Jeg har hatt ett ganske kjedelig liv egentlig og de fleste sommere har blitt tilbringt inne i en leilighet og med flasken i hånden, endten fyllesyk eller full, og noe opplevelser har egentlig bare blitt flittig planlagt, men aldri blitt gjennomført. Jeg skal sørge for at dette blir den beste sommeren noengang, og det sa jeg i fjord også, og kan overhode ikke klage over den nydelige rusfrie sommeren vi også hadde i fjord, med masse reising og oppussing her, men da sprakk vi igjen i september og ødela alt for oss selv på kort tid. Det skal jeg sørge for ikke skjer i år, og legger ned masse arbeid i å styrke oss denne gangen, og å ha motivasjonen på de riktige tingene. I fjord gikk jeg med russug hele veien, og stod egentlig på vent, men denne gangen har jeg ingen sug og jeg føler jeg har motivasjonen og fokuset på riktige ting! Det er ingen poeng for meg å slutte på grunn av noen andre, eller velge en mellomvei der jeg kan drikke litt, så lenge det er i moderate mengder. Jeg har innfunnet meg med at jeg er en alkoholiker, dermed tåler jeg ikke alkohol, noengang! For resten av mitt liv vil jeg være en alkoholiker, og kan aldri lære meg kunsten å drikke, for da hadde jeg lært det for lenge siden. Jeg må være avholden for resten av min tid her på denne jorden, og for meg gjelder dette også alle andre rusmidler.

Jeg er ikke bare en alkoholiker, men jeg har også vært en narkoman. Dette er 12år siden, så jeg skriver ikke så mye om det, og det er ikke noe som opptar meg noe særlig lenger siden det er så lenge siden, men jeg er en misbruker, så jeg blir avhengig av alt jeg tar i, så jeg må være totalt avholden ifra alt av rusmidler som kan stimulere hjernen min. Jeg må velge sunne rusmidler som naturen, bilkjøring, venner, trening, maling, og bare det å lese en god bok, slike ting kan jeg la meg selv være avhengig av, og jeg prøver å fylle livet mitt med alle disse sunne midlene som bygger meg opp til å klare å motstå alkoholen og narkotikaen jeg en gang var avhengig av 🙂 jeg føler meg masse bedre av disse tingene, enn rusen som bare ødela hele meg som menneske, og uten at jeg innsåg det selv. Rusen smyger seg innpå deg og demonterer deg fullstendig helt til det ugjenkjennelige, og man mister seg selv fullstendig. Man bryr seg ikke lenger, og det var det værste for meg! Jeg brydde meg ikke lenger, og jeg kjente meg selv ikke igjen. Jeg fikk en åpenbaring også i fjord da jeg gikk på en skikkelig smell, og jeg tenkte at jeg selv faktisk ikke brydde meg om noe som helst i verden, og dette skremte meg såpass at jeg gikk til legen og ba om hjelp, men ble avvist og ble bedt om å ta kontakt med fastlegen min. Dette skremte vannet utav meg, at jeg plutselig hadde blitt ett menneske som faktisk ikke brydde seg om noe som helst, og dit vil jeg aldri igjen. Det er så fort gjort, man innser det ikke før man er langt inni det igjen, og jeg skal gjøre alt i min makt for å aldri igjen måtte skuffe meg selv på denne måten, og la alkoholen seire nok en gang over meg. Jeg er sterkere enn noengang, og den vil få en tøff kamp som jeg denne gangen kommer til å  vinne <3 det føles godt å ha denne makten jeg aldri før har hatt. Rusen har tatt alt jeg har, men nå har jeg tatt over kontrollen og gjort den ufarlig for meg, jeg har overtaket, og det føles godt!

JVC//Emerio//Emerio

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg