En av de dårlige dagene er over og tankene plager meg i natten

Reklame | Ellos

I kveld klarte jeg og sovne i 20 tiden og sov ett par timer så da blir natten mer eller mindre ødelagt. Det er bra jeg har sumo og masse å se på når søvnen uteblir. Hele denne dagen har vært tung og humøret likedan, men erfaringsmessig endrer dette seg som vinden. Det er opp og ned hele tiden mentalt og man lærer å takle det etterhvert, og ønsket om å komme ut i aktivitet blir større og større. Det hadde vært så deilig å komme ut så smått i jobb igjen, om bare for noen timer! Da hadde jeg hatt noe å stå opp til og fått dekt litt av dette behovet som vokser frem. Den fysiske helsen min tåler ikke å bli sittende, og jeg merker hvor mye jeg sliter nå med både ryggen og knea. Det er såvidt jeg kommer meg opp av sengen og sofaen og det verker konstant. Jeg skulle absolutt hatt time med fysio for å finne teknikker og jeg ser frem til å dra til Haukeland og få svar på om det er noe galt, og om hva jeg kan gjøre videre for å bli helt frisk, om mulig.

Det handler om å ta en dag av gangen, og det er det jeg må gjøre i dag. Når jeg har det fint og flott kan jeg tenke en uke eller mnd fremover, men når jeg er inni en slik periode som nå så må jeg fokusere på å ta en dag av gangen, som så mange har forklart meg før. Jeg har bare ikke skjønt det,  siden jeg er rastløs av natur, men noen ganger må man bare stoppe opp og stå i disse vanskelige tankene og følelsene for å finne utav dem. Man blir godt kjent med seg selv, spesielt når alt ikke er tipptopp og jeg gleder meg til fortsettelsen.

Jeg håper jeg får sove litt i natt så jeg er klar for morgendagen <3 ha en god natt kjære lesere <3

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg