En av Norges største aviser viser interesse for lille meg!

I dag ble jeg kontaktet av en av Norges største aviser som ønsker å lage en sak om bloggen, og innlegget mitt «jeg har bursdag», og jeg er jo med på alt som er vilt og spennende! Så nå håper jeg at det blir en sak i min ånd, og at jeg klarer å prestere når jeg ikke har bloggen å skjule meg bak! Det er lett å være stor i kjeften når man sitter bak skjermen, og til vanlig er jeg ei sjenert jente! Sånn egentlig 🙂

DETTE blir spennende folkens! Og det er ganske så surrealistisk at en så stor avis har plukket opp lille meg, og ønsker å bruke det! Da føler jeg at jeg gjør noe riktig, og viser at jeg brenner for en viktig sak, som får altfor lite oppmerksomhet! Følg med videre på dette spennende prosjektet!

Vi er komt til Lavik og ferjen, og jeg kjenner jeg er sliten av å kjøre med solen rett i ansiktet, men jeg skal ikke klage over den 🙂 jeg gleder meg til å komme frem nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg