En dag fra helvetet

Reklame | Ellos.no

Denne dagen her glir lett inni listen over de værste, og det har vært tungt for oss alle. Det har vært skikkelig trist å innse at menneskene som er meg nærmest faktisk er sykere enn det jeg har innsett før. Det blir en lettelse å gå til legen i morgen, og få svarene vi trenger for å ta fatt på fremtiden, for slik som vi har det nå er ikke holdbart. Vi er en sterk familie, og uansett hva svarene blir, så må vi ha dem. Vi har klart oss før, og skal klare det meste bare vi står sammen.

Mamma har det fint etter velten sin tidligere i dag, og det er en fred over heimen våres omsider. En ulykke kommer skjelden aleine sier dem, og dette ordtrykket vet jeg stemmer. Jeg er glad jeg har andre ting å fokusere på når det står på som værst her, og at jeg kan flytte fokuset litt bort fra meg selv når det koker. Jeg trenger det, mer enn jeg trodde.

 

 

Jeg har blitt kontaktet av så mange i dag som villig hjelper til om det skulle trengst, og jeg setter slik en pris på akkurat dette! Jeg er ikke lenger redd for å strekke ut hånden lenger om jeg behøver det, og sier ifra når jeg sliter. 

Når jeg hadde hentet min kjære og forklart han situasjonen hjemme dro vi hjem og satt sammen kontorstolen jeg var til Eid og kjøpte meg i dag! Det var helt magisk å gjøre noe fysisk oppi alt styret, og vi ble faktisk sittende en god stund på kjøkkenet og bare snakke, planlegge resten av uka, og videreutviklet noen ideer jeg har til gruppa vår. Det er lenge siden vi har satt oss ned, og tatt en pause sammen på denne måten, uten mobiler og nettbrett rundt oss, og jeg følte den samtalen fikk meg nedigjen på jorden, og tilbake til fokuset jeg så sårt trenger. Jeg fortalte han dette om at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre i slike situasjoner, fordi jeg alltid har søkt i rusen. Den automatiske reaksjonen i kroppen er å døyve smerten, men nå må jeg for første gang i mitt liv stå i situasjonene og være tilstede uten å flykte. Jeg er glad jeg har han og lene meg på når jeg trenger det. Og jeg har funnet meg en skikkelig mann som faktisk er der, uansett.

 

De store prøvelsene kommer, og livet skjer, men jeg kommer aldri til å falle for fristelsene som ligger der. Aldri har jeg følt meg sikrere, på at veien tilbake til dritten er jeg ikke villig til å ta. Jeg går i modus, der jeg prøver å fikse og ordne problemene, og da trenger jeg ikke enda ett problem for å toppe det. Det edruelige livet er det som passer for meg, og ingen skal tvile på eller være redd for at jeg sprekker nå 🙂 familien trenger meg.

Parafyme fra Ellos! Som jeg anbefaler videre ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg