EN HELT NY UKE!

Reklame | Ellos.no

Det er Mandag igjen, og den eneste forskjellen er at min kjære igjen er på jobb, og det faktisk er mulig og ta noen telefoner rundt for å organisere uka som kommer 🙂 ellers er dagene veldig like og jeg gjør det samme hver eneste dag. Jeg prøver å bryte utav dette mønsteret og endre vaner men det er neimen ikke enkelt! Problemet er at jeg ikke har tiltak i kroppen i det hele tatt, og ting blir bare utsatt dag for dag og jo flere ting som står på vent jo værre føler jeg meg og jo større dårlig sanvittighet får jeg.

Jeg føler meg langt ifra uthvilt om dagen! Jeg drømmer konstant om sprekking og drikking og blir motløs når jeg våkner nok en gang fra marerittene som har blitt en del av hverdagen min. Underbevisstheten er ikke noe å spøke med, og jeg føler den gir meg puss på puss. Søvnkvaliteten er ikke noe å skryte av for tiden, og jeg håper virkelig at dette er forbigående! Aldri har noen sagt at dette ville bli en av bivirkningene av å kutte rusen. Det er nesten som underbevisstheten prøver å si til meg at jeg likegodt kan gi opp for jeg ikke kommer til å lykkes uannsett, men da får den bare se at jeg klarer akkurat det jeg ønsker her i livet 🙂 

Det er Mandag og jeg har hele uka foran meg uten noen avtaler foruten gruppa på Onsdag <3 og jeg skal prøve å gjøre det beste utav denne uka som kommer! Jeg er klar!

 

Nydelige antrekk fra ellos! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg