En lørdag utenom det vanlige! Jeg gleder meg!

Nettene her i heimen er noe for seg selv! Jeg drømmer de mest surrealistiske drømmer og våkner opp hver eneste morgen og bare er takknemlig for at jeg lever her og at jeg fortsatt er rusfri, det viker som alt kommer ut igjennom merkelige drømmer som ikke gir mening. Dette er informasjon man ikke får i en fagbok og ingen har fortalt meg om at jeg ville drømme om rusen så lenge etter! Igjen sitter jeg bare med følelsen av skammen jeg føler på når jeg sprekker i drømmeland, og ønsker ikke å gjøre virkelighet utav disse forferdelige følelsene og kan bruke det som motivasjon i mitt våkne liv, og satse på at drømmene roer seg ned og at jeg kan bruke natten til å sove etterhvert. 

I dag smeller jeg til med å ha stand på julemarked igjen! <3 jeg har vært litt skeptisk men vi klarer det hele på en smittefri måte, og tar alle forhåndsregler. Denne gangen blir vi og finne på torget og jeg gleder meg til å spre ordet om ettervernet og gruppene vi er så stolte over! Jeg vet det funker for meg, så det er ikke vanskelig å framsnakke noe slikt, jeg håper budskapet mitt skinner igjennom og at flere finner veien til slike grupper, uansett problem. 

I går fikk vi 2 til kasser fulle med bakevarer av ulike typer av bakeriet på Bryggja! Etter å ha delt ut flere ganger denne uka bestemte vi oss for å gi det til gamlehjemmet her, siden jeg har gitt til mine, og jeg selv hater og kaste mat. Det gjør noe med sanvittigheten når man vet ting kommer til nytte, og jeg er så glad for denne muligheten til å gi ut ferske varer som smaker himmelsk! 

Selvom jeg ikke føler jeg har fått gjort noe denne uka viser kalenderen min noe annet, jeg føler litt at jeg står i stampe og kommer ingen vei. Hodet følger liksom ikke helt med, og jeg må fokusere mer på meg selv og min egen prosess. Jeg er lite sosial for tiden, og det passer inn med resten av verden, men ellers ville jeg følt meg utenfor og ulik alle andre. Ellers er jeg sosial som få og liker meg best i andres selskap, nå velger jeg oftere å sitte her hjemme om dagene. Tid er alt i slike situasjoner, og det eneste som virker! Etterhvert så kommer jeg tilbake dit jeg var, og kan kjenne gleden i disse småtingene som skjer i livet <3 jeg gleder meg! 

Det blir tatt masse bilder i dag, så det er bare å følge med! Dette blir noe nytt og spennende og jeg gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg