Enda en dag glir inni fortiden

Reklame | Ellos

Det er Onsdag kveld og jeg har hatt en givende dag med varierte oppgaver og ting jeg har måttet ordne. Jeg vil si dagen alt i alt har vært vellykka og jeg kjenner jeg har fått det jeg kunne utav den. Det er det viktigste for meg, at jeg får noe utav alle disse dagene som glir forbi, og at jeg får alle disse dagene til å telle! Jeg synes disse ukene går ufattelig fort og jeg klarer nesten ikke å følge med, og da tenker jeg August mnd kommer til å bli helt kaos. Nå har jeg lite på tapeten og syns tiden går for fort, så jeg kan bare tenke meg hvordan det blir når alt skjer på en gang både i hjemmet våres og på andre fronter. Det blir deilig å få testet seg litt igjen på å ha det hektisk, for det er lenge siden sist.

Tankene svirrer i hodet og jeg har en liste over ting jeg skulle ha gjort som er lengre en fy  og jeg prøver å gjøre litt hver dag for å tømme hodet for saker og ting som vokser og blir større. Jeg føler denne stillstanden som jeg har vært i har begynt å mykne opp og jeg hopper mer i tingene en å utsette dem! Jeg har tiltak i kroppen til å fikse tingene rundt meg nå og det føles godt etter den lange perioden der alt bare ble ball!

Jeg gleder meg over alle disse små tingene som gjør hverdagen lys <3

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg