Forlovelsesfeiring papirarbeide og helg

Reklame | Ellos

Det er atter en gang helg igjen, og jeg føler ukene bare suser forbi oss uten at vi har gjort stort. Jeg undrer meg over hvordan det blir fremover når tingene smeller rundt oss, og alt kommer til å gå fortere enn nå. Jeg har store problemer med å følge med nå, så når hjemmet våres står på halv åtte og vinduene skiftes ut samtidig som jeg skal ta teorien på lappen, til Bergen på Haukeland, på årsmøte for gruppa, og alle disse vanlige tingene vi har å forholde oss til så regner jeg med det går enda kjappere rundt oss, og jeg vet ikke helt om jeg er klar for dette. Jeg er vant med rolige omgivelser og å ha god tid på meg, og nå skjer alt iløpet av en måned, så det er bare å holde seg fast og satse på at man takler så mange baller i luften samtidig.

Jeg skal ta teorien på Eid den 11.August så nå har jeg bestilt meg teoriprøver på nettet for 7 dager og satser på å få pugget og lest meg opp og er klar den dagen denne store testen står for tur. Jeg har alltid vært flink på prøver på skolen og gikk ut med gode karakterer, men når det kommer til teorien på lappen så har jeg før ikke hatt motivasjonen til å klare å sette meg ned med det. Jeg har faktisk lest hele boka mange ganger før, og brukte tiden jeg måtte vente både før og etter samværene med barna mine på dette, men når jeg ikke kjørte i tillegg så klarte jeg ikke å henge denne teorien på knagger, og hele boka var uinteressant for meg. Denne gangen kombinerer jeg kjøring og teori og merker at tingene sitter på en annen måte, og denne gangen vet jeg at jeg faktisk skal ta denne hersens lappen, så nå må jeg på en måte. Jeg skal ta teorien kl 8 på morran, så håper at hodet klarer å følge med, og er glad jeg skal kjøre inn selv sammen med mamma, fordi jeg alltid blir fokusert når jeg sitter bak rattet, på tross av at det stormer rundt meg ellers og jeg er ufokusert som person. Dette tror jeg blir en fordel når jeg skal kjøre opp også, at jeg blir fullstendig fokusert når jeg setter meg og kjører, uansett hva som skjer rundt meg. Jeg satser på at jeg snart kan sitte med lappen i hånden og kan dra dit jeg ønsker når jeg ønsker det. Mamma har vært en stor støtte for meg! Og har vært med på lange og korte reiser, på tross av at hun jobber døgnet rundt. Det har vært noen konflikter, men nå er det faktisk hun som spør om vi skal ta oss en tur og ikke jeg som drar henne med lenger 🙂 bilen har blitt ett positivt blaff i våres alles liv, og vi bruker den til å komme oss rundt og oppleve ting sammen, men nå gleder jeg meg til den dagen jeg kan sette meg i bilen, sette på musikk og faktisk være helt aleine! Jeg kommer til å føle jeg gjør noe ulovlig de første gangene, og jeg har virkelig jobbet hardt for å oppnå dette. Dagen jeg endelig består dette skal feires!

Jeg skal til Haukeland også i August og både gleder og gruer meg til den dagen. Jeg skal ta bilder av ryggen og møte en fysioterapeut, og vet med sikkerhet at jeg ikke er kommet så langt som jeg burde. Jeg bare kjenner på meg at noe er galt, og det skal ikke gjøre så vondt så lenge etterpå. Jeg har utsatt denne timen sikkert 15 ganger nå på grunn av corona men også fordi jeg er redd.. rett og slett pyse! Men nå kan jeg ikke utsette dette mer, og må ha svar for å vite veien videre både med jobb og annet.

Vinduene skal skiftes både her med meg og nede med foreldrene mine, og det blir ett stort prosjekt. Jeg skal leige container så vi skal tømme huset for alt som skal ut i samme slengen, og oppi alt dette skjer alt det andre rundt oss, så det er bare å holde tunga rett i munnen. Denne dvalen som har lagt over oss er med andre ord over, og nå nytter det ikke å sove lenge på morran og ta det med ro lenger. Det blir spennende å teste seg selv litt og hvor sterk jeg nå er, for det er under press man kan måle dette.

Jeg føler jeg har mange ting å se frem til og det føles godt å ha litt ekstra motivasjon i alle disse tingene, jeg føler jeg har en mening med livet og at det venter prosjekter for meg som er spennende. Det tenker jeg er meningen med livet <3

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

Mange forskjellige plagg i kolleksjonen vila som jeg har blitt forelska i <3 sjekk ut da vell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg