Første grillingz overstått!

Reklame | Ellos.no

Vi har hatt planer om å grille nå i mange uker, men har ikke kommet så langt før i dag. Jeg grillet før Sebastian kom hjem og vi er stappmette her vi sitter! Endelig kom jeg i mål med iallefall en av tingene jeg har tenkt å gjøre lenge, og det føles godt. Jeg merket det godt i ryggen bare av å grille, og tankene er litt mørke for fremtiden med aktivitet og arbeid. Det skal så lite til for å slå meg helt ut fysisk, og jeg er ikke vant med å være i en kropp som ikke fungerer. I fjord da vi slutta å ruse oss gikk vi masse i fjellet og trente hele tiden og fant gleden i fysisk aktivitet, og nå kan jeg ikke gjøre de tingene jeg ønsker å gjøre, og det føles trist. Jeg er ikke vant med å måtte ta hensyn til denne ryggen hele tiden, og den begrenser meg tilogmed i de småturene en går. Jeg kommer meg ikke frem og tilbake fra gata en gang, og der er det flat vei. Jeg tenker jeg er for ung til å bli så begrenset og jo mer jeg blir sittende i ro, jo mer stivner jeg også selvsagt. Drømmen er å komme i aktivitet igjen og bli smertefri, for nå sliter jeg med å komme meg oppav sofaen eller utav bilen så det sier litt.

Været er helt fantastisk ute! Og jeg ser lyst på denne kommende uken, med alt den måtte bringe! Jeg prøver å finne ut mer om lappen min og håper jeg kommer igang igjen kjapt, for nå har jeg ventet lenge nok tenker jeg! Jeg vil være mest mulig selvstendig og jeg lengter etter å kunne ta bilen når jeg ønsker det, og ikke være avhengig av sidemann 🙂 

 

Fant noen utrolig kule klær fra Puma på ellos.no! Litt farge i hverdagen 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg