Fyllesjuk på en fredagskveld var ikke helt planlagt.

I hele dag har jeg vært bomull i hodet, og reaksjonsevnen min er svært svekket, jeg har også null energi og den minste anstrengelse gir meg kronisk utmattelsessyndrom. Jeg tok smertestillende på resept natt til i går, og jeg merker på hele kroppen at jeg ikke er vant med å putte slike ting i meg lenger, før var dette en del av den daglige rutinen, og det var nesten spennende å våkne og sjekke formen ifra gårsdagen, med dens overasskelser og varierende form! 

Min nye «normal» med stabil form og energinivå har blitt min typ glede, jeg liker egentlig ikke overraskelser når det kommer til hverdagen, så det er vanskelig å fatte at jeg har vært og er rusmisbruker med det kaoset det bringer. Jeg er også en kontrollfreak, men når det kommer til rusen så har jeg overhode ikke hatt noen kontroll, og ikke har det betydd noe for meg heller. Jeg liker å våkne opp og være i form, uten uhyggelige overraskelser som bomull i hodet og energinivå helt på bunn, og den eneste forklaringen jeg har er denne ene tabletten jeg tok. Jeg satser på at det blir den siste på lenge, for nå sitter jeg med flashbacks for hvordan det var å virkelig være fyllesyk, og det er vell egentlig det største ved ruskuttet jeg overhode ikke savner! 

Vi har hatt den roligste fredags kvelden på lenge, og det lengste vi har strukket oss for å bevege oss er for å gå på toalettet, og min kjære har laga mat, Hotel sæsar er på tv-en og vi ligger strak ut begge to, og det er deilig å ha noen å være sammen med når formen ikke er på topp. Tidligere i dag fikk jeg skiftet dekk på bilen, og da tenker jeg at dagen har vært spennende nok, selvom det er fredag og langt ifra en normal fredag her i stua våres <3 selvom jeg ofte tenker at jeg ikke har fått gjort noe, så setter jeg meg ned og blogger og innser at jeg har fått mye utav dagen alikevel, jeg har jo faktisk vært på fotoshoot i dag! 

Lykke til, til alle dere som drikker i kveld, jeg er veldig veldig glad for at jeg slipper å våkne i morgen, etter dette blast from the past jeg har hatt i dag, fyllesyk og jævlig etter fredagens strabaser! Skål!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg