Good night fra Bergen!

Etter tidenes shoppingrunde, kinobesøk, deilig mat og hærlig selskap så er vi ganske utslitte på en god måte i dag og helgen ble en etterlengtet miniferie som gjør godt for sjelen, jeg er konstant stresset og til tider på randen til sammenbrudd, så i slike øyeblikk der jeg bare kan være med selv, uten alt kjaset og maset så trivest jeg best ❤️
Man trenger ikke å reise så langt bort før man finner disse pausene man trenger! Jeg har iallefall kost meg ifra start til slutt, og tenker det er dumt det har tatt oss så lang tid å ta denne turen 😊

Bloggen har eksplodert så denne spennende helgen fenger også dere lesere 😊 det er morro å være meg når jeg har denne bloggen og dele hverdagen min med på godt og vondt! Og etterhvert så har jeg forstått at dere tåler begge sider av dette livet mitt 😊

I morgen går turen hjemover og vi kunne lett blitt her en uke minst, men jeg tror ikke lommeboken våres hadde tålt flere runder på senterene rundt her, ikke når jeg har en verdensmester i shopping ved siden av meg. I natt kommer vi til å sove godt, drømme gode drømmer og våkne opp i denne rusfrie deilige tilværelsen. Vi har blitt mektig bortskjemte her, så det blir sørgelig å komme hjem og måtte gjøre alt selv igjen!
Ønsker dere en god natt venner ❤️ Åpen ærlig og rusfri ❤️

2 kommentarer
    1. Kjempe koslig å høre at dåkke har hatt det så bra 💗 må hilse masse til mammaen til sebastian 👌👌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg