Goodbye august Hello september

Reklame | Ellos.no

Jeg får meg ikke til å skrive att dette blir den mest spennende uken ever, fordi jeg har hatt så mange spennende uker, og å ta teorien på dette sertifikatet var værre enn oppkjøringen, selvom nervene får seg en liten Kvepp denne gangen også. Forventningene er i skyene og jeg er kjemperedd for å gjøre småfeil som hindrer meg i å få lappen denne gangen.

Jeg trodde August var en fullbooket måned, men jammen har September tatt ledelsen i fulle måneder, og sååå mye spennende skjer! Mange ting som avhenger meg av lappen, og mange reiser rundt omkring med både gruppa og meg selv. Nå har hverdagen begynt å ta oss igjen, og jeg må faktisk sjekke kalenderen om jeg skal takke ja til flere ting, akkurat som før korona og akkurat som da verden gikk rundt som normalt.

September blir en måned for mestring, gjøre ting man aldri har gjort før og vekst. Jeg får testet meg, jeg får satt hva jeg står for på prøve, og jeg får vist andre hvem jeg virkelig er. Jeg må utav komfortsonen min og gjøre ting jeg vanligvis ikke gjør, og dette liker jeg. Jeg har levd i en boble i så mange år, der den eneste nervepirrende  saken var om ølsalget var åpent eller ikke på helligdager. Jeg har godt av å bli nærvøs og stå i det, og ser på det hele som en test. 

Når det stormer rundt en med oppgaver, mennesker å møte og plikter som kaller, så er det deilig å kjenne på denne indre roen jeg har. Selvom jeg virker stresset og ustabil til tider, så innehar jeg nå en ro og fred over meg som jeg plukker frem når det stormer som værst. Denne roen har jeg aldri før kjent på, før jeg kuttet rusen, og hver eneste gang jeg møter noen som ikke ennå har denne freden, så tenker jeg med gru på hvordan det føltes og alltid være på vei, alltid ha tankekjør og alltid ha dette indre kaoset som man bærer på. 

Livet er så harmonisk når man ikke alltid må tenke på om man har nok øl til dagen ut, og gjerne ett par på morran så man kommer seg på butikken igjen. Man slipper å være med mennesker som behandler man dårlig, bare fordi man ikke har alkohol nok selv, og man kan velge hvordan man vil bli behandlet av andre. Man slipper denne konstante angeren over hva man har gjort, og man husker faktisk dagen før når man våkner, bare det er en luksus for meg. Man kan sette seg i bilen og kjøre når stresset presser på, og man kjører faktisk helt lovlig! Ikke kjeder man seg slik som jeg trodde heller, for jeg har rett og slett ikke tid til å kjede meg i denne hverdagen min. Det blir som man lager det selv tenker jeg.

Jeg har vært så heldig når det kommer til menneskene rundt meg, og jeg har alltid noen å kontakte om jeg trenger det. Jeg har mange venner, og mange som har kommet meg nærmere, og nå skal jeg ha en venninne på besøk og drikke kaffe! Tenk å være så heldig som meg <3

 

Klær fra Ellos som jeg anbefaler varmt videre! Sjekk ut da vell 🙂 her med favorittmerket mitt Vila

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg