Hangover fra en annen verden

Reklame | Ellos.no

I natt har det virkelig toppet seg disse marerittene om alkohol og fest, og jeg har drømt om kamerater jeg ikke har sett på iallefall 10år nå, jeg fatter ikke hvor det kommer ifra, men det er så ekte at jeg våkner litt fyllesjuk og sliten i hodet hver morgen når jeg egentlig skulle vært veldig frisk og uthvilt. I natt drømte jeg også om å bli oppdaget, tankene om å starte helt på nytt på disse dagene jeg har som edru og skammen som gjør at jeg ikke en gang tør å gå ut når jeg ruser meg. Det var stor partyfaktor hele natten, og i min stil så sendte jeg tilogmed folk på butikken for meg for å handle neste ladning, og jeg drømte om dette suget og behovet som alltid har vært der. Den evige karusellen etter mer og stresset ved å skaffe rusen. Jeg har med andre ord ikke hatt en særlig god natt, og det er lenge siden jeg har hatt en natt uten å drømme om sprekking og alkohol. Jeg har nå fått høre at dette går i perioder, og at jeg er inni den værste tiden med tanke på dette, og jeg krysser alle fingre for at dette stemmer. Det er som om underbevisstheten min sier at jeg ikke kommer til å klare det uannsett, så jeg bare kan gi opp, og at jeg kommer til å være den jeg har vært uannsett. Det er ubehagelig å hele tiden bli mint på hvordan det faktisk hadde føltes om jeg faktisk sprakk og jeg trenger ikke denne påminnelsen. 

Jeg skal atter en gang på legekontoret og ta prøver til kreftlegen i Førde. Etter behandlingen med gift 4 ganger så har jeg nesten ikke tatt prøver, og føler meg ikke lenger som deres nålepute, som jeg har gjort før. Det føles godt å ikke være på legekontoret flere ganger for uka, og jeg håper jeg er på bedringens vei. Jeg eier ikke matlyst, og det går alvorlig lang tid mellom hver gang jeg får lyst på mat. Jeg er redd dette vil påvirke kroppen, så jeg gjør alt for å skjerpe meg, så i går handlet jeg inn ting jeg vet frister og satser på at matlysten sniker seg tilbake igjen! Jeg har alltid slitt med matlysten å det å få i seg mat, men akkurat nå har jeg blodet som en trussel om jeg ikke spiser og gjør alt for å slippe flere sykehusbesøk og den reisen der 🙂

Jeg håper jeg får byttet bloggnavn også snart, og det er på vei! Så jeg får delt denne bloggen og spre den ut 🙂 ha en fantastisk Torsdag dere!

 

 

Sportsbh fra puma på ellos! <3

Puma sportsbh!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg