Har vært sommerfest hele helgen, og det kjennes på formen!

Reklame | Ellos.no

Etter denne helgen prikker det i kroppen og jeg føler meg helt nummen, jeg har faktisk sovet store deler av denne Søndagen og det er ikke likt meg. Det hele startet på Fredag med en stor reise for oss, til Florø, Naustdal, Hyen, Sandane og den veien hjem etter å ha vært med på sommerfest i Naustdal sammen med masse andre likemenn og pårørende. Det var en opplevelse som ga store inntrykk på meg, og ting blir litt større enn oss selv og gruppen vi har her i Måløy, og jeg var på gråten mange ganger av alle inntrykkene man får igjennom å møte andre som sliter med det samme. Jeg gleder meg masse til neste gang vi møtes, og denne sommerfesten vi hadde nådde opp til absolutt alle forventninger, og overgikk dem med stor margin. Jeg følte jeg passet inn på merkelig vis, og jeg føler meg så heldig som har fått lov å komme inni ett slikt samfunn som er bygd på så viktige verdier og holdninger, jeg anbefaler det ALLE!

Vi kom hjem midt på natten på Fredag, så det var ikke mange timer med søvn før det brakte løst igjen, og pappa vekte meg for helikoptertur! Jeg som er livredd for fly, hadde ett stort ønske om å ta med pappaen min på dette for å feire at han er frisk fra denne drittkreften, og at jeg er edru! Jeg kunne vært oppi helikopteret hele dagen, for å si det mildt, og vi fikk en helt fantastisk opplevelse sammen <3 hele helgen kommer til å gli inni minneboken i hodet mitt over en helg jeg aldri kommer til å glemme! I går var vi i bursdagslag, gikk i gata masse og snakket med masse hærlige mennesker, og rundet av dagen med pub! Det er min første gang på fest uten alkohol, og det ble til tider for meget, men veldig sosialt og kjekt! Vi var ikke hjemme før langt på natt, og det var en merkelig følelse å sitte på fest, for så å gå rett i bilen og kjøre hjem igjen :)!

Jeg har som sagt sovet store deler av denne Søndagen her, så jeg er med andre ord like sliten som dem som tok seg en skikkelig fest i går, og føler meg litt tilbakesatt, men er heldigvis fortsatt edru og klar i hodet <3 alle disse opplevelsene og inntrykkene igjennom helgen gjør meg svimmel, og jeg har aldri opplevd en så givende helg! Ikke en eneste gang har jeg følt på noe som helst slags sug, og har heller vært den som har masa andre til å feste enn å fokusere på at jeg selv ikke drikker. Jeg syns det er kjempekjekt å være på fest edru, til ett punkt og da er det så greit å bare kunne trekke seg tilbake og dra hjem 🙂 jeg innser at jeg har så mange mennesker rundt meg som genuint heier på meg og ønsker meg alt godt, og jeg føler meg så innmari heldig som er i denne posisjonen, jeg som store deler av livet mitt har følt meg aleine og at jeg ikke har hatt noen, nå er alt helt motsatt! Jeg må nok leve resten av livet mitt med å være alkoholiker, men det betyr ikke automatisk at livet skal være trist og kjedelig fordi! Det har denne helgen vist meg, at denne reisen så langt ifra kommer til å bli kjedelig og ensom! Jeg har ikke ord for hvor mye dette betyr for meg, jeg føler meg så sinnsykt rik, på opplevelser og ser frem til mange flere <3 jeg står for den jeg er, og de valgene jeg har tatt for meg selv, og jeg kjemper til krampen tar meg og gir meg aldri, og da kommer jeg langt 🙂 så lenge jeg har hjertet med meg og det fortsatt brenner i sjelen min ønsker jeg å leve hver eneste dag til det fulle <3 dette er min tilfriskningsstrategi!

Moccamaster

2 kommentarer
    1. For eit fint bilde av deg og pappa din👍Turen til opp i skyane må vere eit minne for livet. Hels gjengen din og fortsett den positive reisa du no er i gang med. Klem frå meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg