Heelt crazy!

Reklame | Ellos.no

                             40.plass!

Den siste tiden har lesertallene mine bare steget, og jeg er så takknemlig for att en slik blogg når opp! En blogg som bare er basert på mitt liv og rusen. Det betyr faktisk att ærligheten og den brutale sannheten min når ut til ikke bare dem som kjenner meg, men jeg rekker også ut til andre! 

Det finnes også en ærefrykt i dette, jeg har ett ansvar. Og jeg har fått mange spørsmål om dette med å være så personlig på åpen blogg. Svaret mitt er alltid det samme, og jeg deler aldri noe jeg ikke ønsker å få tilbake. Det er min terapi dette her, og jeg har sluppet unna mange år med terapi kun fordi jeg klarer å dele her.

Jeg er igjennom en prosess nå, en prosess som er viktig! Den er ikke bare rosenrød og fantastisk, og jeg møter på mange hindringer i veien jeg ønsker å opplyse om, jeg vet at jeg hadde hatt stor nytte av en slik blogg om jeg stod på den første dagen og hadde bestemt meg for å kutte det viktigste jeg hadde i livet mitt, og jeg kunne funnet mye trøst i en blogg som viser både negative og positive sider. 

Vi mennesker skal klare oss selv, vi skal være stille når vi har det som værst, vi skal ikke tro vi er noe og vi skal ikke stikke oss ut, men jeg ønsker å gjøre ett eksempel utav historien min, jeg ønsker å bli husket for den jeg er i dag og ikke den jeg var før, og jeg ønsker å nå ut til akkurat dem som trenger det, og være en ledestjerne når alt blir mørkt og trist. 

Jeg har gått fra ingenting til alt, jeg ante ingen håp eller løsning i Desember, jeg hadde ødelagt absolutt alt og var i ferd med å drikke meg ihjel. Skjebnen skjedde og jeg fikk opp øya på en litt utradisjonell måte, men det måtte til. Jeg måtte ned den trappa, jeg måtte stå i stor fare for å ende i rullestol og jeg måtte lære på den harde måte for å klare dette, denne bloggen kan faktisk gjøre at ett menneske slipper å gå den lange harde veien jeg gikk.

Det er enkelt å slutte å ruse seg, men det er å ikke begynne igjen som er utfordringen, og jeg igjennom bloggen viser mine måter å unngå en smell igjen på. Jeg har bygget meg opp med veien til sertifikatet, jeg har kjøpt meg bil, jeg har meldt meg inni selvhjelpsgrupper og jeg har forandret miljøet rundt meg fullstendig. Det er vanskelig dette aleine om man ikke har noen i ryggen, og ensomheten kan ta en fort, og da er veien desverre kort tilbake. 

Jeg er en av de heldige som har alle disse byggesteinene, slik at når en ting går til helvete, så har jeg så mange andre ting å glede meg over, jeg tror dette er oppskriften til ett verdig liv, og jeg fortsetter min reise med å være åpen ærlig og rusfri, for det er det eneste som har fungert for meg til nå. 

Jeg er så stolt over denne bloggen min, og at jeg når opp på denne listen over bloggere, som både er på tv og som er kjendiser, og jeg føler jeg har en viktig blogg som kan hjelpe mange. Lesertall er jo viktige, men det er kommentarene og dem som kontakter meg som setter seg mest i meg, og hver gang noen kontakter meg så føler jeg at jeg har gjort noe riktig! Om jeg bare kan være en støtte for en eneste person, så har jeg fått det jeg ønsket meg.

Det er ingen som skal behøve å gå denne veien aleine, det vet jeg alt om hvordan det er. Det er vanskelig og utholdelig å gå og være helt nede uten å bli sett, jeg oppfordrer alle til å søke hjelp, kontakte noen du stoler på eller melde deg inni selvhjelpsgrupper, det har hjulpet meg og jeg føler meg aldri aleine lenger. 

Tusen tusen takk for støtten folkens <3 dere er helt RÅ!

 

Klær fra Ellos som jeg anbefaler varmt videre til leserene mine! <3

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg