Hei!

Reklame | Ellos.no

 

Jeg er da Monica og er 32år gammel! Jeg er forlovet med verdens beste skapning og jeg har to barn på 16år og 13år som betyr alt i verden for meg ❤️ eier eget hus i en liten by på Vestlandet som heter Måløy og til vanlig jobber jeg på kiwi men er sykemeldt.
Barna mine er plassert i fosterhjem, og det har dem vært siden den eldste var 5år gammel men jeg har hatt god kontakt med dem siden den gang og har ett fantastisk forhold til dem som jeg setter umåtelig pris på! Det er ikke alle som er like heldige som Oss i en slik situasjon så er evig takknemlig.
Jeg har hatt mine motganger oppigjennom tiden og hadde en godt lest blogg på blogg.no som het deiligerjorden.blogg.no men den ble slettet da jeg var inaktiv og jeg mistet ALT 😏 der tok jeg opp hele fortiden min med rus, mobbing, og andre vanskelige tema så er veldig trist å miste det, men da må en bare røyse seg på beina og starte på nytt! Det er iallefall mitt motto i livet ellers og det har virket ganske bra for meg!
Gleder meg til å dele hverdagen med dere på godt og vondt og lover masse av begge deler da jeg for tiden er omtrent sengeliggende med knekt rygg og nylig fått en blodsykdom, men det kommer i neste innlegg 🙂

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Tenkte jeg skulle tipse deg om at du kan lese de gamle blog-innleggene dine her, i tilfelle du ikke visste det: https://web.archive.org/web/20180428181053/http://deiligerjorden.blogg.no/

      (Du får kun teksten, og jeg skjønner at det ikke er det samme som å gjenopprette den selvsagt…).

      Jeg søkte etter artikler om barn og alkoholfri jul i forbindelse med Hvit jul-kampanjen, og derfor dumpet jeg tilfeldigvis over bloggen din idag, og leste et par innlegg. Så ble jeg nysgjerrig på hvem du var, og fant jeg dette gamle inlegget. Det er en gripende historie du forteller. Veldig flott at du setter ord på dette med rus og morsrollen etc. Tusen takk.

      1. Tusen takk! Jeg trodde den var slettet og borte 🙂 rart å lese igjen nå, siden denne bloggen ble laget i rusen. Jeg håper du ønsker å følge videre, selvom du bare dumpet innom bloggen min! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg