Helgehandelen unnagjort!

Da har jeg hatt kickstart på helgen med rydding og vasking av hus! Og jeg har faktisk klart å se litt fremgang når det kommer til energinivå! I går hjalp jeg mamma flere timer på jobb og fikk kjørt kroppen! Jeg gikk frem og tilbake til legekontoret og følte jeg presset meg skikkelig, og i dag er jeg bedre i ryggen, jeg føler smertene ennå men jeg er ikke lenger så stiv som jeg var. Det var såvidt jeg kom meg oppav sofaen tidlig i uka nå, og nå mykner jeg mer og mer opp igjen i kroppen min. Å gå ifra å være helt oppegående og kunne gjøre det man vil til å bli hemmet så mye som meg er en stor utfordring! Men jeg er veldig veldig heldig som faktisk er mobil! Jeg kunne så lett endt i rullestol, og man er kraftig heldig når man ikke blir lam etter en så stor skade som jeg påførte meg, så misforstå meg rett! Jeg er veldig takknemlig for den bevegelsen jeg klarer å prestere.

Jeg har handlet til helgen, og her blir det taco! For meg som ikke eiger matlyst, måtte finne på noe vi ikke bruker til vanlig, og det ble altså tacofredag her i heimen <3 jeg skal snart hente min kjære på jobb, så blir det helg omsider her også 🙂 vi har ingen planer, men vi skal nyte av det fantastiske været som er her! Det er lenge siden jeg har brukt t-shorte ute på tur, men noe annet blir for varmt i dag. Solen stråler, og man kan ikke være i annet enn godt humør! DET ER HELG FOLKENS! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg