Helt fullstendig krise!

Søndagen er kommet, og dagen er kommet for å pakke alt pikkpakket våres og snu nesa hjemover en tur, men jeg kjenner det sitter langt inne. Nå skal vi altså dra, tilbake til hverdagen og pliktene, og hadde det ikke vært for at Seb må på jobb, så hadde vi glatt blitt her! Det er noe med dette stedet her, og byen har alltid lagt nær mitt hjerte, og jeg opplever en fred i hjertet bare jeg vet jeg skal til Bergen by, og har faktisk stukket av mange ganger, både med hurtigruten og hurtigbåten når jeg har behøvd en pause ifra Måløy. 

Livet venter på oss, jobb og plikter kaller, og jeg skal ikke svartmale det heller. Vi har ett ganske så bra liv å gå tilbake til også, og spennende prosjekter venter. 

All energien og den gode viben skal brukes, og akkurat nå føler jeg at jeg er fylt med takknemlighet og glede <3 en god morgen ifra Bergen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg