Historien om fiskebollene til pappa!

Jeg tenker det blir ganske så stusselig her på bloggen om alt skal handle om rus hele tiden, og ingen humor 🙂 så da pappa laget fiskeboller i hvit sos til oss til middag i dag, kom historien om da jeg bare var 5-6år gammel.

Pappa er meeeget opptatt av at folk skal få i seg mat, helst altfor store porsjoner, og han tilbyr mat i alle anledninger. Pappaen min har vært kokk hele sitt liv til sjøs, og er skikkelig flink på god gammeldags husmannskost!

Jeg elsker sosene hans og min favoritt er da altså fiskeboller. Når jeg tenker meg om så burde jeg jo fått hele fiskebollene i halsen etter denne historien. Men smaken av dette minner meg om gode barndomsminner sammen med pappaen min på kjøkkenet i gt4.

Han laget DEN porsjonen til meg, og han visste hvor grisk jeg var etter penger. 5år gammel.
Han sa at jeg skulle få en 50-lapp han la bestemt på bordet om jeg klarte å fullføre hele porsjonen. Og sta som jeg var kjempet jeg i meg denne knekte massen av fisk. Jeg husker ennå hvordan kroppen reagerte på denne eksplosjonen, ble tung og mer og mer full.

Det endte opp med at hele middagen kom i retur, og pappaen min ble sittende igjen med en rugende dårlig sanvittighet.
Så dagens lære er jo: du skal ikke gape over for mye!

Jeg og pappa satt på kjøkkenet i sta og planla blogginnlegg sammen <3 han har det helt fint og holder seg frisk. Han har klart å kjempe en stor kamp mot kreften, så nå skal det bare gå fremover for oss her på Gotteberg. Han støtter meg i blogging Og det er godt å ha en bauta i bakgrunnen som vet hva han snakker om! Jeg er stolt av pappaen min!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg