Holy macaroni!

Reklame | Ellos.no

Pastasalaten som jeg har planlagt en mannsalder ble laget i går, og en ting til av disse tingene som bare har blitt med planene kan sjekkes ut på listen min <3 for mange er det sikkert ikke noe viktig eller spesielt, men jeg har planlagt denne i mange uker nå, så dette er prestasjon og en stor byrde er borte fra skuldrene mine. Det er disse småtingene som blir større og større. Man lager problemer av ting som egentlig ikke er problemer, så det er godt at listen min blir mindre og mindre.

Det er atter igjen Onsdag og vi får ikke hatt gruppe denne uka heller, og det er virkelig noe som mangler i hverdagen,  jeg kjenner behovet mitt er stort for denne gruppa som har betydd mye på kort tid. Det er sårt å ikke kunne ha disse møtene hver Onsdag og jeg kjenner at jeg har begynt å bli rastløs. Hver uke krysser jeg fingrene for at neste uke blir det åpnet igjen, men atter en gang sitter vi her og får ikke ha denne uka heller. Onsdagene har blitt spesielle for meg, en dag med virkelig mening, og nå må jeg finne meg andre måter å få ut agget og alle tankene som kommer. Det er så godt å ha 2 timer i uka man bare kan fokusere på det som er viktig og få masse motivasjon til uka som kommer. Vi må bare smøre oss med tolmodighet, og satse på at vi nok en gang kan åpne igjen neste uke 🙂

Jeg har det veldig bra folkens <3 nå ligger jeg og drar meg i sengen ennå, med en varm dyne og tv-en på 🙂 en treg morgen er alltid i min smak! Jeg har ingen planer i dag så jeg har en hel dag jeg kan bruke til akkurat hva jeg vil <3 det føles deilig!  Ha en deilig Onsdag kjære lesere <3

Reebok Classic//Vertbaudet//Twist & Tango//Twist & Tango

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg