Hverdagen er tilbake og jeg prøver å følge med

Reklame | Ellos.no

Min kjære er på jobb i dag, og har startet hverdagen sin, og jeg sov til nå og prøver å følge etter å starte denne hverdagen som jeg har snakket om i mange uker nå. Det er ikke lett når alt har stått stille i så lang tid, og klare å starte igjen, spesielt ikke når man har til vane å sove ekstra lenge og er vant med at det ikke skjer stort rundt en! Jeg prøver iallefall, og det får være godt nok 🙂 i dag er det matutlevering på frelsersarmeen igjen, så da blir det litt kjøring her og der igjen, og i morgen er det gruppe igjen <3 jeg får ikke sagt nok hvor mye jeg gleder meg! Og det kribler i kroppen! ENDELIG! 

Det er mobbing på gang huset og jeg merker jeg blir skikkelig forbanna på fiskene vi har kjøpt oss! Den ene blir mobbet døgnet rundt og blir hakket i hele tiden, men jeg aner ikke hva vi skal gjøre med dem. Jeg går utfra at vi må la naturen gå sin gang, men gleden over akvariet våres har gått kraftig ned de siste dagene, og nå blir jeg bare sint når jeg ser det.

Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar for dagens oppgaver, og jeg er på gang med å sette igang denne hverdagen som kommer kastet på oss etter så lang tid i dvale. 

Duffy//Ellos//Elodie Details//Ellos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg