I dag har jeg rundet 51054 klikk på bloggen min <3

Annonseinnlegg

Og det gleder hjertet så innigampen! ALDRI hadde jeg trodd att dette skulle bli så stort og VIKTIG!
Det er greit å ha en blogg der du forteller om dagen din, om hva du har gjort på og skal til med, men jeg føler denne bloggen har noe mer!
Den har budskap, den fører til noe! Og jeg håper at den kan hjelpe! OM jeg bare kan hjelpe 1 person der ute med denne bloggen, så har jeg allerede vunnet!
I går da jeg fikk vite att visse mener jeg har for sterke meninger for å ha lov å dele dem på den lokale facebooksiden, begynte jeg bare å le. Visst pokker har jeg sterke meninger! Dette er en viktig sak som ikke har vært snakket om på mange år! Jeg har iallefall ikke fått det med meg, og jeg er rusmisbruker selv! Det virker nesten så dem som har problemer skal holde seg for seg selv og slite med sitt eget, sånn at dem som sliter slipper å forholde seg til oss. MEN det får dem IKKE muligheten til.
Vi som prøver å slutte og virkelig brenner for en rusfri hverdag der vi kan bli en stor ressurs for samfunnet vi lever i, FORTJENER respekt, vi fortjener å bli hørt og vi SKAL bli sett! Vi kjemper en indre kamp dere ikke kan sette dere inni, vi gjør dette for oss selv! Og da fortjener vi litt oppmerksomhet rundt dette.
In the end vinner samfunnet å satse på mennesker som meg, som har denne viljen og ikke er redd for å snakke for dem som ikke våger dette. Og jeg har valgt å legge ut hele min historie til spett og spe for andre! Egentlig er jeg totalt naken om jeg nå går på butikken og alle vet hva jeg har gjort, men det gjør meg ingenting. For jeg vet det sitter så mange der ute og ikke har den stemmen jeg nå har funnet. Og den SKAL brukes! Så får noen bare bli irriterte.. så lenge jeg tror på ÅPENHET ÆRLIGHET OG RUSFRIHET så kommer jeg til å hyle det ut. Denne bloggen skal brukes for alt den er verdt for å dele dette.
Jeg bryr meg ikke om å sitte her og fortelle at jeg spiste loff til frukost i dag og at jeg har kjøpt meg en ny bukse på Cubus for å tjene penger på denne bloggen, for det kunne jeg ha gjort nå. Jeg er 2.plass på listen her inne og har lagt der siden jeg startet å blogge. Dette viser meg at folk finner nytte i det jeg skriver, og at dem velger å gå innpå bloggen min hyppig for dem liker seg der! Min blogg skal ha innhold, og en rød tråd som kan være nyttig for andre som sliter. Jeg vil også bruke bloggen for å fremme denne nye gruppa i Måløy, komme med informasjon og bloggen kan føre til nye muligheter for meg. Jeg er sikker på at jeg kommer til å lære masse av denne bloggen og historiene jeg blir fortalt fra mennesker som virkelig brenner for sin rusfrihet, og jeg GLEDER meg!

Jeg var så heldig å få sove til 7 i dag, noe som ikke er hverdagslig for meg! Og jeg har faktisk fått nytten av søvnen. Så nå føler jeg at natteplagene etter steoridene kansje har roet seg ned litt! Jeg trenger all energi jeg får nå denne uka, da prosjektene står i kø!
Skal i rettsak i dag men får møte på stasjonen her så det letter veldig 🙂 vinduene skal prisvurderes og jeg venter mange telefoner med masse småprosjekter som jeg ser VELDIG frem til!
Jeg har tenkt litt den siste tiden, på hvordan jeg har hatt det oppigjennom. Vi har bodd i rønner hele livet, bokstavelig talt, og vi har aldri brukt penger på å ha kvalitet rundt oss. På tross av at jeg er kredittverdig og alt har jeg ikke vurdert lån som en mulighet, for å ikke snakke om mamma som helst ikke skulle ha lån resten av livet.
Det er så dumt! Her har jeg ikke bad i min etasje, så da jeg knakk ryggen fikk jeg jo et stort problem, da mitt bad er helt i kjelleren. Så nå planlegger jeg bad i min etasje og jeg vet dette blir en dyr affære, men hvorfor ikke? Er det ikke viktigere å ha denne komforten enn å ikke ha lån på seg?
Samme med vinduene her, dem holder på å dette ut noen av dem, hvorfor ikke bytte dem og heller betale på ett lån hver mnd? Sparer masse i mnd i strøm og får en lunere følelse her.
Samme med bil, jeg kommer til å kjøpe meg en sikker bil, ikke noe dyr flott bil. Men en som er sikker for meg og som jeg kan ha lenge.
Jeg har bestemt meg for å låne til dette og heller ha ett lån og betale på i mnd enn å gå og planlegge dette over mange år. Jeg har blitt for gammel for å spare meg opp så masse penger over så lang tid, jeg vil ha det nå 🙂

Ha en flott dag alle lesere! Love

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg