Jeg ble voldtatt og du stod i retten og sa det var løgn

 

Da jeg mistet barna mine var jeg igjennom en grusom rettsak som virkelig tok på ! Jeg følte advokaten min jobbet bare imot meg og frontet ikke saken min i det hele tatt.
Det var rett at jeg mistet barna men masse som kom frem i denne saken er reinspikka løgn og bedrag, og en episode har jeg aldri klart å legge ifra meg.
En høyt respektert person med status stod i retten og sa : Det er vanskelig å snakke om noe som aldri har skjedd
Og hun refererte til en voldtektsepisode jeg var involvert i for mange år siden.
Jeg fatter ikke hvordan en kvinne kan stå i retten og si noe slikt, om noe hun ikke vet noe som helst om.
Jeg ble voldtatt den kvelden, strømpebuksen min var totalt revet opp, og de ansatte på hotellet såg meg springe ut lobbyen.
Jeg vet hva som skjedde den gangen men saken ble henlagt på grunn av bevises stilling.
Noen puttet noe i drinken min på bowlingen, jeg fikk lovnader om eit heidundrande nach på hotellet, med masse folk. Og jeg ble voldtatt i den sengen kjære.
Jeg våknet av noen oppå meg, jeg våknet til at den andre spurte om han også kunne få lov. Han spurte ikke meg, han spurte han som låg oppå meg.
Jeg fikk tak i tingene mine som låg på gulvet ved siden av enkeltsengen, og sprang ut.
Jeg var så klar i hodet at jeg klarte å få med meg romnummeret som jeg senere fortalte politiet.
Han som leigde rommet nektet for å ha vært der i det store og det hele, det er dumt det når rommet er registrert på han 🙂
Tiden etter turde jeg meg ikke ut, jeg stod i dusjen i mange timer og måtte føle på den skammen dette medfører. Jeg følte meg ikke trodd, ikke verdt å bli trodd.
Men en kompis av meg reddet meg denne gangen. Jeg sa to ord til han i telefonen, og han kom og lå ved siden av meg hele natten og holdt rundt meg.
Jeg fatter ikke hvordan ett annet menneske kan sitte å tvile på denne historien, iallefall ikke en kvinne.
Jeg ble voldtatt denne kvelden kjære deg, sannheten kan ingen ta fra meg.

Nå har jeg vært i rettsak og greier, og er veldig fornøgd med dette.
Jeg har også vært på nettpartner og fått hjelp med mobilnettet mitt, så nå kan jeg være online på farten! Kjempeservice!
Jeg klarte for første gang siden operasjonen å gå ifra gaten og hjem, og ser på dette som en seier på tross 4 stopp 😛 dette går fremover, og det er hele poenget!

 







Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer
    1. tusen takk for hyggelig kommentar ❤️ Jeg er på full fart tilbake til livet og elsker det. Gammel grums er glemt og tilgitt. Jeg orker ikke å være bitter lenger og ser fremover! ❤️

      1. Syns du er sterk og tøff som blogger om noe så viktig som dette. Håper rettferdigheten seirer til slutt og at du finner din trygge vei tilbake til det livet du fortjener❤️ Ikke gi opp! Jeg heier på deg❣️

          1. Håper du finner din egen måte å komme deg videre på. Gjør ting som er riktig og viktig for DEG selv. Hva andre måtte mene betyr ingenting for ditt indre. Pass på deg selv og behandl deg selv som en dronning. Det fortjener du!

            1. Trist å høre om overgrepet du måtte oppleve 😟 jeg har gått videre og har lagt denne saken bak meg, men jeg måtte få den ut. Nå kan jeg leve uten å tenke på dette mer. Ønsker deg en fin dag videre og takk for kommentar! <3

            2. så forferdelig at du ble voldtatt ingen fortjener det 💔😔 og helt grusom at saken din ble henlagt. min sak ble også henlagt jeg ble utsatt for seksuell overgrep i 2 år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg