Jeg blir bare kalt bollemonica

Reklame | Ellos.no

Jeg er verdens heldigste menneske! Ja jeg er faktisk det! I går ringte bakeriet meg og jeg fikk to kasser med masse boller jeg fikk delt ut på rekordfart, og jaggu ringte han ikke i dag også og hadde to fulle kasser med masse forskjellige boller for alles smaker! Jeg bruker ca 2 timer på denne runden min, og jeg blir gira som pokker av det hele. Jeg vet hvordan det er å ha dårlig råd og ikke kunne ta seg råd til slike utskeielser, og frelsersarmeen har ett godt tiltak med matutdeling, men dem har aldri slike ferske varer å dele ut, og dermed er dette så kjærkomment!

Jeg er så glad for at bakeren støtter meg så mye som han gjør med å gi meg disse varene, og det blir satt så masse pris på av alle som får gleden av dette. Jeg elsker å bo på en liten plass når det kommer til slikt, og har ikke møtt annet enn støtte på denne lille plassen på Vestlandet. Jeg har alltid følt meg utenfor, men nå føler jeg meg som en del av dette samfunnet, og det er så mye enklere å være meg når jeg er åpen og ærlig. Ikke en eneste gang har jeg følt meg dømt etter at jeg valgte å være åpen om mine problemer, og blir så stolt over hjemplassen min <3 JEG ER SÅ HELDIG! Her er noen av mange kasser!

Her er noen klær jeg har funnet på Ellos! <3 sjekk ut da vell

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg