Jeg er 1.plass på blogglisten!

Annonseinnlegg

Jeg merker denne bloggen er bra for meg på mange måter! Den gir meg masse muligheter jeg aldri har hatt før, men også for mitt indre.
Som voldtektsinnlegget mitt! Jeg skrev ikke dette for å henge ut noen, ingen navn ble nevnt, men for meg er det viktig å få bort gammel gruff som plager meg, for så kan jeg gå videre.
I så mange år har dette jaget meg, jeg er ikke sint, og har tilgitt. Jeg snakker tilogmed med denne personen det gjelder og bærer ingen nag. Det er oppgjort og ferdig. Men historien min viser at vi ikke må dømme for kjapt, vi må ikke ta forhastede beslutninger om hva som har skjedd og ikke. Vi må ikke gjøre oss selv til dommere av andres liv.
Jeg er helt sikker på at denne personen ikke ønsket å skade meg på NOEN måte, men hun visste rett og slett ikke bedre den gang. Derfor vil jeg ikke henge ut noen, og håper at jeg ikke har gjort dette.
Nå vil jeg aldri tenke på akkurat dette igjen, og det er glemt for min del. 🙂 bloggen lar meg tømme meg for gammel dritt, for så å gå videre i dette fantastiske livet <3
Jeg er førsteplass på blogglisten og fikk helt SJOKK da jeg våknet! Vi skal nå ha sagt at jeg våknet kl 3 i natt, full i svette på grunn av de hersens medisinene mine, men med godt mot! Bare å stå opp, så gleden var STOR og sjokkerende da jeg oppdaget at jeg er på førsteplass i dag <3 helt siden første dag har jeg lagt på en 3. 2 og NÅ førsteplass og det varmer så stort!
Jeg tenker så viktig denne bloggen er, og jeg er så glad at dere finner gleden i det jeg skriver! Denne bloggen skal stå for innhold som er viktig og ikke små innlegg der jeg forteller dere om hva jeg spiser til middag 🙂 det gir meg ingenting å sitte her å fortelle dere om småtingene i hverdagen jeg gjør. For meg er det viktig å ta dere med innpå dypet, fortelle dere historier om hvorfor jeg ble rusavhengig og om hvorfor jeg klarte å slutte denne gangen. Dette lærer meg masse om meg selv og jeg må gå på dybden selv. Ofte føler jeg at jeg har vært til psykolog etter ett blogginnlegg og jeg er sliten 😛 . Så det funker på noe!
Dere har kansje merket at jeg har fått laget meg en sponslink, den vil jeg plassere helt nederst i hvert innlegg. Det er ikke sånn at jeg har laget denne bloggen her for å tjene penger på den, denne bloggen ble laget for å få fokus på rusproblematikk og hjelpe andre. Men jeg har 64kr i mynter her, så om jeg kan tjene 1.45kr per klikk så gjør jeg det. Som rusmisbruker har jeg alltid slitt økonomisk, og det siste året har jeg vært sykemeldt så inntekten har gått drastisk ned. Det er heller ikke så lett å få hjelp av nav når man sliter, så jeg har slitt økonomisk. Jeg tenker at så lenge jeg er ærlig om denne sponslinken til leserene mine og gir dere gode innlegg som er ugjennomtenkte, så skader det vell ikke å ha en liten sponslink på slutten av innlegget, og dere velger selv om dere vil klikke! 🙂 jeg kommer iallefall til å være 100% ærlig med dere 🙂 jeg liker selv ikke å lese blogger der det blir for mye reklame, og vil selv aldri reklamere for noe jeg ikke virkelig ikke liker selv 🙂 så var det oppklart!
Jeg hadde 57171 klikk til sammen på bloggen min da jeg våknet i dag og det er svimlende høyt! For en liten anonymius som meg er dette heeelt vanvittig! Det viser at folk fra hele Norden følger med og ikke bare folk som kjenner meg eller bor her 🙂 jeg føler jeg har en viktig stemme nå som jeg aldri før har hatt og jeg velger å bruke den for å hjelpe rusavhengige i aktivitet, jobb, og å øke trivselen deres i kommunen. Jeg kommer ikke til å satse på folk i aktiv rus, da må dem kontakte meg når dem ikke er ruset. Jeg kan ikke risikere å ha rus rundt meg, men er ALLTID åpen for en prat i edruskap, og jeg har alltid kaffen klar!
Jeg føler jeg kan utrette noe, at jeg selv er sterk nok nå til å stå opp for mine venner i rusen. Dem som ikke har en stemme eller dem som ikke våger å stikke seg frem.
Jeg gir meg aldri for dere, vakre skapningene <3 dere har gitt meg så mye, nå vil jeg gi tilbake! Fordi jeg kan og vil.
ÅPENHET ÆRLIGHET OG RUSFRIHET
Jeg har bestemt meg for dag til gruppen, jeg har fikset lokalet, så nå er det bare oss det står på 🙂

I dag blir en spennende dag med møte i bank og masse telefoner som skal taes. BARE ting jeg har lyst å gjøre! Gledens tirsdag <3

Legger ved bilde av den eminente førsteplassen min! Legger også ved to biler jeg vurderer å kjøpe meg 🙂

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg