Jeg er sammen med verdens beste mann

Annonseinnlegg

Ja det tørr jeg virkelig å påstå!
Tenk å stå i dette med meg, sammen om rusfrihet <3 jeg er så stolte av oss begge to, og dette skal vi klare sammen, vi to mot verden.
Han er stikk motsatt av meg, og det tror jeg er veldig bra.
Han er absolutt ikke innesluttet, men han er mer sjenert enn meg, tenker mer over hva han sier, og er mer balansert på den måten.
Jeg er OUT THERE, snakker høyt og liker å bli hørt, mens han kan sitte å lytte og ikke si så mye 🙂 men det han sier er så rett og så gjennomtenkt. Jeg sier ikke at vi har det stille her og at jeg bare prater, men det er en flyt i det.
Vi har en så god kommunikasjon, og vi kan snakke om alt. Jeg merker med en gang det er noe galt med han, eller han trenger en pause ifra meg :P.. jeg bare merker det på meg liksom og kan da ta hensyn til det.
Alle områder i forholdet våres funker på en måte jeg aldri hadde trodd var mulig og vi har det så kjekt sammen.
Vi har ett felles mål, og vi sikter høyt sammen.
Det er ingen tvil inni meg som sier at denne mannen kommer til å såre og skuffe meg, jeg tror ikke han har dette i seg. Jeg tror ikke han er en person som ønsker å skade meg på noe vis. Og når han sier han elsker meg, så tror jeg han. For første gang i mitt liv.
Ett sunt forhold er noe jeg ikke er vant med, og jeg har bare hatt ødeleggende forhold som har vært giftige for livet ellers.
Jeg har gitt alt i alle forhold, hoppet i det med hud og hår, uten å ha med meg selv i dem. Jeg har vært avhengig av å ha noen rundt meg, og gjerne vært sammen med noen i lengre tid uten å føle noe romantisk lenger, og dette har vært dårlig gjort for motparten. Dette beklager jeg å legger meg helt flat!
Jeg har ikke vært en lett person å være sammen med, jeg har vært utro, jeg har drukket meg full og stukket av så partneren min har måttet sitte her aleine, og jeg har ikke brydd meg. Jeg beklager for at jeg har behandlet dere som jeg har gjort, det har ikke vært meningen, og jeg håper jeg ikke har ødelagt tilliten deres videre i livet.
Ett forhold skal være bygd på gjensidig respekt for hverandre, der man elsker hverandre betingelsesløst. Jeg stopper ikke å elske mannen min på grunn av bagateller, den eneste måten han kan såre meg på er å lyge til meg, for da får tilliten min en knekk. Og denne tilliten jeg har til denne mannen er noe jeg aldri har følt før, så det skal så lite til for å ødelegge den. Om han bare lyger om hva han spiste til middag går garden min opp, jeg er ett skadet menneske som aldri har hatt tillit til noen. Så det viktigste for meg er at han ikke lyger, er utro eller misbruker den tilliten jeg gir han. Og dette tviler jeg så STERKT på at han er i stand til. Jeg stoler 100% på han, det har jeg valgt å gjøre. Så får vi se 😉
Det er viktig å plukke hverandre opp, ville gjøre gode ting for hverandre. Finne en rytme og ikke krangle over bagateller. Har den andre en dårlig dag, så må dem få lov til det. Bare si at du er der for en, og gi hverandre avstanden alle mennesker trenger for å være litt sur av og til. Så lenge de gode tidene overskygger de dårlige så har man kommet langt.
Det er ikke enkelt å bo sammen og forholde seg til ett menneske hele tiden, man kan gå hverandre på nervene, men det er viktig at målet er det samme. Vi skal være sammen for resten av livene våres, så la oss ha det gøy sammen! La oss finne mål som kan styrke livene våres. La oss ha rutiner, stå opp sammen og legge oss sammen.
Det er oss nå, og jeg elsker deg over alt på denne jord <3 du har forandret meg som menneske og du gjør meg bedre. Jeg er åpen, sprudlende og jeg kan være med selv med deg <3
I dag vekte jeg han med god morgen sommerfuglen min, og med en rykende fersk kopp kaffe, som en god start på tirsdagen <3

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg