Jeg har blitt et vellykka menneske

Annonseinnlegg

Den siste tiden har gått i 100km/t og jeg har hele tiden nye ting i skallen!
Jeg planlegger ting godt, og har full kontroll selv på alt som skal skje, men det går utover dem rundt meg.
Jeg sitter masse på PAD og fikser med bloggen, og jeg bruker sosiale medier og telefon til alt jeg gjør.
Samboeren min får ikke lenger den tiden han fikk, men jeg tenker han tåler det.
Foreldrene mine får stress-syndrom av hyperaktiviteten jeg har for tiden, og klarer ikke å følge med på alle prosjektene.
Men jeg har full fred inni meg, og trivest best med stress, for da er jeg skjerpet og beredt på alt.
Jo mer jeg har å gjøre, jo mer energi får jeg, og når det jeg gjør er så viktig som dette! Så tåler jeg det meste og alt blir gøy!
Jeg gjør heller dette enn å sitte her uten noe mening. Den har jeg funnet i bloggen, gruppen og å være aktiv i samfunnet våres.
Dette er min plass.
Jeg har tenkt på hvordan jeg selv har tenkt på meg tidligere.
Jeg har aldri sett på meg selv som vellykka, og jeg har alltid gått med en indre følelse av fiasko.
Det er ingen positiv og byggende tanke å gå med inni seg, men jeg føler denne har forandret seg med tiden, etterhvert som jeg har lykkes med tingene jeg har gjort.
Jeg er ett menneske som går ALL IN for alt jeg gjør, og om jeg vet jeg ikke kan gå all in, så gjør jeg det heller ikke. Det å ikke gjøre ting du ikke vet du kan gjøre 100% kan gjøre at du går glipp av muligheter, men det gjør også at dem tingene du velger å gå for blir veldig bra.
Jeg føler jeg har en egenskap som er nyttig for meg, for alt jeg virkelig har gått innfor i livet mitt har lykkes.
Jeg har sabotert mye for meg selv, men føler at jeg kjenner meg selv rett nå til å klare å takle det og også lykkes.
Om jeg før merket at jeg holdt på å lykkes med noe, så begynte jeg å selv sabotere. Jeg klarte på en måte ikke å forholde meg til å klare en mission helt 100%. Nå føler jeg at jeg virkelig går inn for ting og fullfører det, og dem tingene blir veldig bra.
Kan ta senest oppussingen. Værken jeg eller min kjære har så mye peil på slikt, men nå har vi pusset opp og fått det fint her. MASSE hardt arbeid og mange slengkommentarer som ikke var pene, men vi klarte det sammen. Og det ble kjempefint!
Skolen klarte jeg, noe jeg aldri hadde trodd da dette tok meg mange år! Jeg droppet ut 3 ganger og ga opp til rusen, men jeg fullførte til slutt helse og sosial, barne og ungdomsfaget og på slutten så klarte jeg jaggu å fullføre almenn påbygg også. Jeg tenker at når jeg klarer almenn, så klarer jeg det meste <3 jeg gikk ut med meget gode karakterer og jeg hadde 5 og 6 ere de første 2årene. Karakterene gikk litt ned på almenn men det er måte på hvor mye kunnskap en klarer å ta til seg 🙂
Da vi jeg fikk meg jobb hadde jeg mye gammel gjeld som har hjemsøkt meg, men da jeg fikk inntekt valgte jeg å betale ned alt jeg kunne hver eneste mnd. I tillegg måtte jeg og mamma samle sammen over 100 000kr til egenandel for å kjøpe huset vi bor i. Dette klarte vi sammen! Jeg husker jeg fikk 15000kr på konto, og jeg betalte alle regninger og resten gikk innpå kontoen til mamma og egenandelen. Jeg brukte bare penger på mat for å klare å stå i arbeid, og kjøpte meg aldri noe ekstra. Den gangen drakk jeg heller ikke så jeg sparte mye penger, og på rekordfart fikk vi kjøpe huset. Vårt første hus i hele våres liv. Og vi som har bodd i rønner hele livet, og ikke eigd noe. Så når jeg går inn for noe så klarer jeg det! Jeg blir nesten manisk, og det er bare målet jeg ser. Jeg er sta som ett esel, og prøver alle utveier før jeg gir meg. Og jeg har begynt å se på dette som en god egenskap og jeg har lært meg å utnytte den til min egen fordel.
Nå er jeg 1.plass på blogglisten her, og det føles som alt jeg tar i blir til gull <3 jeg har også rundet 61 tusen klikk på bloggen min i natt og det er SVIMLENDE mye for meg! Jeg føler bloggen er fylt med innhold, VIKTIG innhold, og gleder meg til fortsettelsen!

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg