Jeg har for sterke meninger

Annonseinnlegg

Jeg har brukt facebook for å tiltrekke meg oppmerksomhet til denne bloggen her, det er den eneste kanalen jeg har der jeg vet jeg blir hørt, og det er effektivt!
Men nå får jeg altså ikke lov å poste om bloggen min på den lokale siden til hjemplassen min, meningene mine blir visst for sterke for noen, så da må jeg slutte å være på for å informere om gruppen jeg skal stifte og alle tankene jeg har rundt det å ha ett rusproblem på en så liten plass som det Måløy er :). Jeg syns det blir for tynt! Og en skal liksom lukke øya sine for det som skjer i bygda våres.
Jeg har laget egen gruppe på facebook til denne bloggen, og der vil jeg publisere når jeg legger ut nye innlegg, og jeg kommer med oppdateringer på alle de spennende prosjektene jeg har på gang. Jeg lover at dette ikke blir kjedelig og jeg skal gjøre alt i min makt for å fortelle dere mest mulig om hvordan ståa er 🙂
Jeg lover åpenhet, ærlighet og rusfrihet 🙂 så håper jeg flest mulig vil følge meg på veien videre! For jeg digger dere, og elsker å kunne være så oppriktig ovenfor dere. Bloggen har blitt en plass jeg legger ifra meg alt som skjer innvendig, så jeg slipper indre stress. Og det FUNKER!
Aldri kommer jeg til å lukke kjeften om denne saken, og aldri kommer jeg til å gi opp kampen for dem som sliter i samfunnet våres, da dør jeg heller.
Det er som å ha sett lyset, bli frelst. Jeg har funnet kuren og løsningen, FOR MEG!
Og det skal ingen få stoppe. 🙂 selv ikke en gruppe på Facebook som ikke tåler at jeg er ærlig .
Jeg må bare tro at dette gjelder ett par stk som ikke liker meg, og det får bare være 🙂
God helg videre!

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg