Julemarkedstand for å spre budskapet!

Da har jeg stått noen timer på torget og spredd ordet om denne organisasjonen som jeg er så stolt over og kunne representere, og ikke minst selvhjelpsgruppa jeg selv har startet her på den lille plassen vi bor på! Det er enkelt og snakke positivt om noe som har fungert så godt for meg og mange andre, og jeg føler meg ikke like liten som før når jeg får lov å være ambassadør for noe jeg brenner så sterkt for! Dette er gøy og dette vil jeg ha mer av! 

Etter noen timer så har jeg ingen følelse i fingre og kroppen er stiv som en stokk, men jeg håper at jeg har fått vist hva vi er god for og at mange har fått lært noe nytt! Her på Vestlandet er det bare å ha flere lag med ull og kle seg godt, for nå er det skikkelig kaldt ute og jeg har forfryst meg godt! 

Jeg ble også overassket med en t-shorte jeg fikk med to vakre mennesker <3 og denne blir godt brukt av ei tøff jente ifra Nordfjord! Tusen takk!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg