Legge bloggen på hylla eller forbedre den?

Til nå har jeg blogget mange ganger for dagen, om alt og ingenting i denne nye tilværelsen min, det har ikke vært noen struktur over det, og jeg har blogget om akkurat det som har falt meg inn.

I en periode gikk jeg på kraftige steorider, og da sier det seg selv at man har overskuddet og fantasien til å finne innlegg som fenger! Man er en duracellkanin som tåler alt, og klarer det meste, men nå har jeg tatt ett valg som blogger, og for å beholde dere kjære lesere må jeg ta grep og forandre min stil som blogger rett og slett 🙂 

Å blogge mye kan være bra i perioder, der man skal få opp lesertallene sine, og spre bloggen sin, men nå har jeg en solid lesergruppe som igjen og igjen kommer innom og leser innleggene mine, jeg har spredd den heftig til tider, og tenker at det kan bli for mye info på for kort tid, og jeg lar ingenting være til fantasien, for å si det slik 🙂 nå når en stor avis har fattet interesse for denne lille bloggen min, må jeg fremover satse på at innholdet er viktig, og at jeg skal kunne stå inne for samtlige innlegg som jeg poster. Dette har jeg klart til nå, og jeg ville løyet om jeg hadde skrevet at jeg ikke bryr meg om lesertallene mine, for man er naiv om man tror det ikke betyr noe! For meg er det viktig med lesertall, men det som er enda viktigere er dem som kommer tilbake. Jeg ønsker at denne bloggen skal fylles med lesere som ønsker å følge bloggen videre, og som finner nytte i det jeg deler av historien min! Jeg ønsker ikke at lesertallene stiger kraftig med lesere som bare faller innom, og aldri vender tilbake, da faller poengene mine igjennom og målet faller  bort. 

Selvsagt klarer jeg ikke å legge denne bloggen ifra meg, men jeg ønsker å forbedre den, og tar gjerne imot tips 🙂 jeg er uerfaren med det hele, og lærer mens jeg går! 

Meld dere inni gruppa mi på facebook tilbaketillivet om dere liker denne bloggen her, for jeg tror det blir en spennende tid jeg går imøte, og alt kommer selvsagt på denne bloggen! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg