Livet er helt forandret, for alltid

Reklame | Ellos

Livet er fryktelig forandret og ingenting er som før, og i kveld har jeg brukt Fredagskvelden min på å dele ut hærlige bakevarer jeg har fått med Bakeriet på Bryggja. Før hadde jeg sittet på en pub dritings og gjort masse jeg ville dødd av i morgen, full i angst og helvetesskap. Livet er sannelig forandret folkens og jeg sitter her med Hotel Sæsar i bakgrunnen og min kjære ved siden av meg. Jeg føler meg bedre, sterkere og langt lettere i hodet nå, jeg føler jeg har fått gjort noe, noe viktig.

Livet har behandlet meg godt, det har gitt meg en ny tjangse, og denne gangen bruker jeg den for alt den er verdt. Mange ganger har jeg hatt flax i livet og fått mange tjangser, men har misbrukt dem og ødelagt for meg selv. Denne gangen har jeg fått tiden på meg, siden jeg var sengeliggende så lenge med ryggen klarte jeg å bli sterk mentalt før jeg møtte verden på en måte. Jeg har lært denne gangen, på den harde måten, men det er slik jeg lærer. Det hadde ikke fungert å bare hatt denne blodsykdommen som stoppet meg fra å drikke, jeg måtte brekke den hersens ryggen og stå i den faren for å sitte i rullestol resten av livet. Jeg måtte liksom ha denne alvorlige faren over meg i 3 dager før jeg klarte å ta det store steget og bestemme meg. Når jeg først hadde bestemt meg i hodet og i hjertet, kunne jeg ta fatt på denne lange veien, for det er overhode ikke enkelt og en dans på roser. Det er tøft som faen! Hele fortiden min har jeg brukt rusmidler for å døyve alt som er inni meg, og nå står jeg og kjemper med alle disse tingene daglig for å bekjempe dem en gang for alle. Alltid har jeg drukket bort tingene, og trodd dem forsvant. Nå jobber jeg meg igjennom disse tusentalls tingene for å en dag være fri, på ekte.

Jeg har en indre driv i meg, for jeg kjemper ikke denne kampen bare for meg selv! Jeg kjemper den for absolutt alle der ute som sliter med rus og psykiske problemer. Hadde det vært bare for meg selv hadde jeg ikke giddet, og jeg hadde ikke hatt denne intense driven som gjør at blodet bruser i kroppen og engasjementet bare spruter. Jeg gjør dette for dere der ute som ikke har det så greit alltid

Jeg har funnet meg nytt favorittmerke på Ellos! Sjekk det ut da vell 😉

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg