Lysene minner meg på håpet som alltid brenner sterkest

Denne julen er anderledes og vi starter å pynte til jul enda tidligere enn ellers, og vi pynter ekstra for å skape ekstra lys i en mørk tid, og det virker som vi er enda mer bevisste på dette med å være medmennesker og tankene våres går ekstra til dem som har det tyngre en oss selve, og jeg er stolt over å være en del av ett så varmt land ❤️ i hver eneste krise vi står ovenfor så skinner denne medmenneskeligheten igjennom, og vi står samlet som ingen andre når det først gjelder! Akkurat i kveld er jeg ekstra stolt over plassen jeg bor på, og måtte på den andre siden for å ta noen bilder! Hele Måløy lyser opp! Man kan ikke annet en å smile når man kjører igjennom gatene og ser hvor langt alle har strukket seg for å lyse opp hele byen!

Det virker som om det går sport i å pynte mest mulig, og ha mest mulig lys i hagene, jeg bare kjenner at hele meg blir fylt med håpet når jeg ser noe som er så fint som dette. Dette er ikke bare vanlige lys, men en påminner om å være lyset for noen som trenger en, og som sliter litt ekstra i denne tøffe tiden hele verden er inni. Jeg oppfordrer dere alle til å tenke ekstra på hvordan dere kan være ett lys i hverdagen for noen andre ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg