Monica gjør ting hun overhode ikke kan!

I dag har vi hentet ny tv-boks etter å ha sittet uten tv i over ett år nå, og bare brukt cromecast fordi vi ga bort boksen og tv-en våres til dem nede da deres skapte problemer i heimen. Jeg tenkte det var like greit å sette ned våres ting som fungerte en å ha dem to uten tv og bare tid til frustrasjon, for tv er viktig her i huset og ikke bare for meg! Det kan by på store problemer når dem trykker vilt og får alt utav stille og jeg blir daglig ringt for support om det er til tv-en eller dataen som kræsjer på magisk vis uten at noen har rørt den. 🙂

Nå går vi imot juletider og vi har voldtatt alt av apper for tv-titting og har pløyd igjennom alt som går an å se, så nå blir det godt å få vanlig tv i hus, og jeg husker nesten ikke sist jeg så en reklame! Vi går imøte en tid der det blir masse koselige programmer og følge med på, så nå gleder jeg meg til jeg har fått til dette vidunderet, og undrer meg over hva Sebben min sier når jeg har klart dette helt på egenhånd 🙂 litt suprise i hverdagen spriter opp forholdet, og her gjør vi alt spesielt for å ikke gå lei i en hektisk og rutinebasert hverdag! Det er viktig. Jeg finnes ikke teknisk og har liten impulskontroll, dette medblandet i utrolig lav tålmodighet så er det bra av meg å klare dette her selv, uten å banne høyt igjennom det hele.

Jeg gleder meg til julebord om noen timer, og å få litt positive impulser inni livet mitt, for her har det vært trått og slitt i mange mange dager. Jeg kjenner jeg er fullstendig flat og tom, og det er overhode ingen god følelse! Jeg skal heller ha det vondt og føle noe enn å være på denne måten og ikke føle noe som helst. Heller deppa enn tom!

Jeg satser på at tv-en kommer inn og at jeg får orden på dette, men det ser ganske så mørkt ut for noen uten teknisk innsikt! Men dagen blir vel bra uansett 🙂 ha en strålende fredag og helg kjære lesere! <3 blir masse bilder ifra julemiddag og skøy senere!                            

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg