Ny dag og nye muligheter <3

Gårsdagen er bare ett dårlig minne og jeg er klar for en ny dag! Jeg har nytt mot og ny motivasjon og hopper inni denne dagen og gjør alt for å få den mest mulig positiv! Jeg har hørt det bare ligger i hodet nemlig så i dag presser jeg meg selv til å tenke bare positive tanker og satser på at folk har rett på dette. Jeg skal til legen igjen og ta massevis av prøver i dag og det blir spennende å se hvordan det ligger an med blodplatene mine, jeg håper på gode beskjeder og at det bare er hodet mitt som spiller meg ett skikkelig puss 🙂

i natt har jeg vært nok en gang på fest i drømmene mine, med all anger og alle følelser som virket så ekte. Jeg drømmer konstant om skammen jeg ville følt om jeg faktisk hadde gjort det og det er like ekkelt hver eneste gang! Alt bare snører seg sammen og jeg er så lettet når jeg våkner og oppdager det bare var en dårlig drøm, og er glad ingen andre kan se inni drømmene mine, for det er en skummel tilværelse å være i! Det er nok bare underbevisstheten som kødder med meg og gir meg en forsmak på hvordan det ville blitt om jeg sprakk og det er for alt i verden ingen opplevelse jeg ønsker. Men at jeg drømmer om dette så ofte og så på ekte viser meg hvor viktig dette her er for meg, og at jeg har tatt riktig valg.

Når man ser ut vinduet her ser det ut som sommeren har komt for fullt her på den vakre plassen vi bor! Man kan ikke annet enn å bli i godt humør når det er så vakkert rundt en og sola skinner <3 i går var vi og tok litt bilder av Måløy og jeg fikk noen blinkskudd, og her er ett av dem. Jeg har aldri følt meg særlig bra her på denne lille plassen, da jeg alltid har følt jeg har stått utenfor samfunnet og ikke funnet min egen plass. Jeg har hatt ett ønske om å flytte herfra til en annen plass i mange år, men aldri kommet meg lengre i planleggingen. Men nå føler jeg at jeg er en del av dette lille samfunnet, at jeg møter forståelse og respekt og jeg har ikke problemer med noen her. Måten jeg har forandret meg har også forandret måten jeg har blitt møtt på og av og til må man endre seg selv for å møte respekt og forståelse! Jeg føler meg iallefall hjemme her i Måløy og er stolt over denne vakre plassen <3

Nå skal jeg nyte kaffe og tv før dagen min starter med ett kickstart og nålestikk! Jeg føler meg som en nålepute etter disse månedene, og samtlige blodårer er punkterte. Ha en amazing dag kjære lesere <3

Adidas Shoes//adidas Originals//Adidas Shoes//adidas Originals

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg