Roadtrip hjertefiskekaker og fullstendig utslitt

I dag måtte vi en kjapptur til Eid og kjøpe mat til fiskene våres som bare øker i antall og mamma og pappa ble med oss <3 det er ett deilig vær å kjøre i, og tankene om dette sertifikatet er som en forelskelse!

Jeg holder på å koke poteter og kjenner jeg er skikkelig sulten på hele turen! Jeg utsetter å spise helt til det nesten er krise, og gleder meg til middag ilag med min kjære <3 vi skal ha hjertefiskekaker i hvit saus og poteter og chilikreps! Her setter bare fantasien grensene og det blir en finfin Fredagsmiddag!

Det blir ingen quiz på oss denne Fredagen da det bare skal være musikk ute, så tradisjonen er herved brutt og jeg syns det hele er trist. Det frister liksom ikke å gå ut bare for festens skyld, så når det skjer noe jeg kan gjøre edruelig setter jeg veldig pris på det. Men nå gleder vi oss bare til neste gang vi kan quizze oss inni helgen!
Jeg er sliten helt uten grunn i dag og det føles som jeg har gjennomført ett maraton. Kroppen bare streiker og jeg er glad jeg ikke har noen forpliktelser denne helgen og bare kan slappe av hjemme. Det er mye jeg skulle ha gjort, men jeg tar hensyn til meg selv og utsetter alt til formen er bedre. Det er ikke normalt å bli så sliten bare av å kjøre bil, så noe stemmer ikke for tiden. Jeg er glad legene tar meg på alvor, og jeg kjenner kroppen min best selv. Jeg håper litt fred og en rolig helg vil hjelpe 🙂 jeg er heldig som kan ta meg den friheten. Skål folkens med brus! Ha en fantastisk Fredags kveld!

Noen plagg fra Ellos som jeg selv falt for! Jeg har funnet ett merke som har blitt min favoritt der 🙂 sjekk ut selv 🙂

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg