Steroider makesyou crazy!

Annonsert innlegg

Jeg har jo skrevet her at jeg har blitt diagnosert med en sykdom som gjør att blodet mitt ødelegger blodplatene mine og gjør at jeg kan få akutt blødning innvendig om blodplatene mine blir for lave, og har slitt ekstremt mye med svimmelhet, slapphet og vekttap.

Først begynte jeg på en 4 dagers kur, der jeg første kvelden fikk skikkelige støt i hendene mine! Jeg skulle bare strekke meg etter noe og det kjentes ut som jeg tok i ett støtgjerde! Ikke sånn støt en får av å ta i ett teppe eller noe, og dagen etter våknet jeg skikkelig forkjøla, men det varte bare en times tid. Om nettene var sengen søkkvåt i svette og jeg fikk masse andre bivirkninger og følte meg skikkelig ille en stund.
Men denne kuren har ikke gjort de underverkene som legen ønsket og platene mine har bare gått opp til 45, og hun frykter at dem bare skal stupe nedover igjen så hun ville prøve en sterkere kur over lenger tid! Må kansje gå på dette i 4mnd før jeg blir trappet ned over lengre tid, men nå vet jeg aldeles ikke hva jeg skal gjøre med meg selv!
Begynte på kuren på tirsdag og i dag er det torsdag, allerede på tirsdag merket jeg meg helt anderledes, jeg som har vært en slappfisk i så mange uker fikk plutselig en Boost med energi, energi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med, i og med at jeg har knekt rygg kan jeg ikke springe meg en tur eller ha en hard treningsøkt på treningssenteret våres, og ikke kan jeg løfte noe tungt heller, så hva gjør man?
Jeg skal tross alt gå på denne kuren i 4 hele mnd! I går fikset jeg absolutt alt jeg kan tenke meg å fikse, leiligheten er shinet, alt er sortert, laga middag og tok 100 telefoner, jeg kommer jo til å gå på veggene allerede etter 3 dager.
I natt var det påanigjen med nattesvette, og må snu dynen flere ganger for natt, og er skikkelig irriterende i tillegg til å være så oppgiret at det er vanskelig å falle til ro om natten og få søvnen en trenger.
Har jo blitt advart om att medisinene vil gi meg overskudd av energi, gi meg en følelse av overvinnelighet og at jeg må ta hensyn til ryggen oppi det hele men det er lett å si når det kribler i hele kroppen, pulsen slår og jeg bare har lyst å krype utav meg selv og blir selv sliten av energinivået mitt 😛
Må bare finne konstruktive ting å bruke denne nyoppdagede energien på, jeg har jo masse teori å lese og lære, jeg har ett helt loft oppe som må sorteres og masse som skal kastes og har heldigvis verdens beste mann her som holder meg ut når jeg blir sikkelig travel ^kremt^.
Føler meg som ett helt nytt menneske med mer giv, bare synd jeg blir sittende her i heimen og ikke får brukt det mer fornuftig, men jeg kan ikke klage!

Jeg har nå vært til legen og blodplatene har bare gått opp med en siden mandag da jeg var i Førde så jeg er litt deprimert og hadde håpt steoridene nå ga meg en skikkelig kick så blodplatene skøyt i været, men tydeligvis ikke 🙁 menmen! Får bare utnytte denne plutselige energien som skyller over meg og hoppe i middagslagingen og tenkte å få sortert litt på loftet også i dag ilag med min kjære <3

Hilsen energibomben som snart smeller

https://c.mtpc.se/tags/link/2103616

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg