Tidenes alkofrie julebord overstått!

Dem som sier at det ikke er fest uten alkohol kan bare gå og legge seg! For vi har det enda kjekkere uten, pluss at vi våkner i morgen uten å være fyllesjuk etter tidenes julebord som jeg har arrangert for første gang! Det hele ble en suksess med både bowling og tidenes julemiddag med dessert! <3 på Kraftstasjonen med gjengen ifra Vestkapp som duket opp og sørget for at alle restriksjoner og sikkerhetsregler var innafor! Vi følte oss trygge, veldig mette og fornøgde med service og mat! Tusen takk! 

Dette her var en ny og veldig fin opplevelse i rusfriheten min og det ga en fryktelig mersmak! Neste år tenker jeg at vi drar den enda lenger, og gjør julebordet våres enda større og lengre! Men i år måtte vi ta noen hensyn. Jeg føler at uansett hva vi hadde funnet på, så hadde det blitt god stemning og latteren henger alltid like løst når vi er samlet. Jeg har blitt skikkelig glad i gjengen min, og er så glad for at vi kan finne på slike ting også på privaten! Flokken min og familien min <3 jeg har kosa meg glugg ihjel og går til sengs med ett smil om munnen!        

Jeg har ennå ikke helt forstått at det er fredag og henger litt etter merker jeg, men nå er jeg for alvor klar for å ta helg sammen med min kjære etter denne hærlige kvelden! Endelig har han fri og vi kan gjøre akkurat det vi vil! Luksus!

 

4 kommentarer
    1. Hei! Jeg har lest bloggen din helt siden starten, og hvert eneste innlegg, men faktisk aldri kommentert, og ikke vet jeg hvorfor!
      Du skriver så utrolig bra, reflektert og brutalt ærlig. Jeg kjenner deg ikke, men har blitt så stolt av deg for alt du har stått i og kampen du kjemper hver dag.
      Stå på! Vi er mange som heier på deg!
      Ps: Du var helt nydelig på julebordet, men tror du hadde blitt enda vakrere om du klippet deg litt;)

      1. Så kjekt å høre ifra noen som har lest ifra starten men som aldri har kommentert! Man ser bare lesertallene og ikke menneskene bak, så det er morro! Tusen takk for fine ord <3 det er fantastisk å ha sin egen heiagjeng! Klippen vurderer jeg men er livredd for saksen da jeg aldri har klart å spare til langt hår 🙂 kuren med steorider førte til at håret mitt vokste som gress, så er livredd for at det ikke vil vokse ut igjen. Hehe..

        1. Men du trenger jo ikke å klippe så mye, bare ta de slitte tuppene. Ofte vokser håret fortere hvis du blir kvitt slitte tupper. En god hårkur er også gull for håret!:) Ha en fortsatt god lørdagskveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg